با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دفترچه های درمانی بیمه در مازندران حذف می شود

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه حذف دفترچه های درمانی از اول اسفندماه در استان کلید می خورد، گفت: ارائه خدمات به صورت الکترونیکی انجام می شود.

منتشر شده

در

سیدعلی اصغر محمودی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه حذف دفترچه تأمین اجتماعی انقلابی در ۴۲ امین سالگرد انقلاب در این سازمان است بیان داشت: فرایند تهیه دفترچه یک پروسه پر هزینه برای این سازمان بود که حذف آن انقلابی در این سازمان است.

سید علی اصغر محمودی با عنوان اینکه کد ملی بیمه شدگان می‌توانند پذیرش شوند ذکر کرد: پذیرش در اماکن درمانی با کدملی و ارائه خدمات در اماکن درمانی و داروخانه‌ها به صورت نسخ‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد

وی اول اسفند را اولین روز حذف دفترچه‌های درمانی اعلام و افزود: تمامی راه‌های موجود برای بهره وری الکترونیکی بیمه‌شدگان در اماکن درمانی تدارک دیده شد تا بیماران از خدمان درمانی به سهولت بهره‌مند شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران با بیان اینکه دو استان پایلوت طرح پزشک خانواده است اظهار کرد: ۲۵۰۰ نفر در استان زیرنظر پزشک خانواده خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه خدمات غیرحضوری ۳۰۷۰ تصریح کرد: در قالب این طرح ۳۰ خدمت از خدمات سازمان به صورت غیر حضوری برای حذف ۷۰ میلیون مراجعه به سازمان ارائه می‌شود.

علی اصغر محمودی با بیان اینکه با حذف اعتبار دفترچه تأمین اجتماعی گامی بلند در حذف دفترچه است بیان داشت: ۴۰ میلیون مراجعه بیمه‌شدگان به سازمان با اجرای این طرح به طور کلی حذف شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.