با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دیدار حساس خانگی کاله مازندران مقابل صدرنشین لیگ برتر

هفته سوم لیگ برتر والیبال عصر روز یک‌شنبه 19 آبان در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که کاله مازندران در خانه به دیدار شهرداری ورامین تیم صدرنشین لیگ می‌رود.

منتشر شده

در

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر روز یک‌شنبه 19 آبان در خانه به دیدار شهرداری ورامین می‌رود.

سبزجامه‌گان کاله در سالن ورزشی پیامبر اعظم کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود خواهند داشت و بهروز عطایی حتما برنامه ویژه برای این دیدار دارد.

محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهرداری ورامین با ترکیب بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش بدون شکست در لیگ برتر یکه‌تازه می‌کند و برای کسب حداکثر امتیاز به آمل سفر کرده است.

برای این دیدار حساس مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان امر قضاوت را به عنوان داوران بین‌المللی برعهده دارند و امیدوار حاتمی و احمد بندری ناظران سازمان لیگ فدراسیون هستند و از نزدیک بر روند عملکرد بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران نظارت دارند.

کاله مازندران پس از پیروزی سه بر دو مقابل شهداب یزد در هفته نخست لیگ برتر، به نخستین شکست در هفته دوم مقابل سپاهان اصفهان رسید ولی سومین دیدار لیگ برتر را در خانه مقابل شهروند اراک با نتیجه سه بر صفر به سود خود خاتمه داد که در این دیدار وحید پورکاشیان و علی‌اکبر پاک‌دلان امر قضاوت را برعهده داشتند و ناظران سازمان لیگ فدراسیون اسماعیل صباغ و نادر انصاری بودند.

شهرداری ورامین نیز هفته گذشته در دیدار خانگی با نتیجه سه بر دو از سد فولاد سیرجان ایرانیان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

هم‌اکنون تیم والیبال شهرداری ورامین پس از سه پیروزی متوالی با 7 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جای دارد و کاله مازندران با دو پیروزی، یک شکست و 6 امتیاز رده چهارم را از آن خود کرده است.

هم‌اکنون لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور با حضور 13 تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد آغاز شده و از هشتم آبان تیم‌ها رقابت‌ها را از سر گرفتند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.