با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

لغو کرونایی میزبانی آملی‌ها از هفته دوم لیگ دسته یک والیبال کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا میزبانی آملی‌ها در هفته دوم دور رفت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور لغو شده و شهرستان بابلسر به عنوان میزبان جایگزین شد.

منتشر شده

در

بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران که امسال با نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دنبال می‌شود با حضور ۱۸ تیم در دو گروه مقدماتی پیگیری خواهد شد.

در گروه نخست مسابقات تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه، تخت جمشید مرودشت فارس و هوادار تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ قائم‌شهر، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل، مرحوم باقرزاده و اسپرت هوشیار تبریز با یکدیگر مصاف می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی قرار بود هفته دوم مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی آمل از ۲۲ تا ۲۶ آذر امسال در سالن‌های پیامبر اعظم (ص) و خوش‌سیما شهر برگزار شود ولی به علت تداوم وضعیت قرمز کرونایی در آمل میزبانی آملی‌ها لغو شده و هفته دوم به میزبانی شهرستان بابلسر دنبال می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با تأیید این خبر در مورد چگونگی لغو میزبانی آملی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: تیم والیبال خوش سیما آمل امسال یکی از نمایندگان مازندران در این دوره از مسابقات است و مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

اسماعیل پهلوان افزود: دومین هفته مسابقات در گروه "ب" به شهرستان آمل سپرده شد ولی با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی آمل برای مدت زیاد و تمدید یک هفته دیگر از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های دو هفته‌ای، با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و معاونت استانداری مازندران این میزبانی لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه میزبانی از ۹ تیم والیبال لیگ دسته یک کشور به همراه بیش از ۲۵۰ والیبالیست و کادر فنی در شرایط وضعیت قرمز کرونایی شهرستان آمل کار بسیار سنگین بوده که در این بین سلامت و جان ورزشکاران و مردم تهدید می‌شد، تصریح کرد: برای سلامت جسمی ورزشکاران و همه شهروندان به همراه دوری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در وضعیت قرمز آمل، میزبانی لغو شده و با تصمیم مسؤولان و فدراسیون والیبال به شهرستان بابلسر در سالن‌های نوبخت و حجاب (مجموعه ورزشی مجدآرا) منتقل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به برگزاری دیدارهای مرحله نخست دور رفت این گروه‌ها به میزبانی شهرهای مشهد و اردبیل از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه امسال، بیان کرد: حفظ سلامت ورزشکاران و کادر فنی در روزهای شیوع ویروس کرونا از همه چیز برای‌مان ارزشمندتر است و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه ماسک زدن و عدم بیرون آمدن بدون علت از منازل هر کس به شیوه‌ای مانع شیوع ویروس کرونا شویم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شهرستان آمل ۴۷ هیأت ورزشی فعال دارد، به وضعیت فعالیت ورزشی در روزهای قرمز کرونایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون در سومین هفته ممنوعیت کرونایی در این شهرستان هستیم و با توجه به وضعیت قرمز همچنان فعالیت همه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ممنوع و تعطیل است. / خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.