با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مشکل زباله آمل به مرز بحران رسید- اوقاف از دادن زمین برای حل این بحران جلوگیری کرد

باتوجه به ممنوع شدن انتقال زباله شهرستان آمل به محل دپوی زباله عمارت، مشکل زباله در این شهرستان به مرز بحران رسید و زباله‌ها در خیابان‌های شهر آمل رها هستند.

منتشر شده

در

در حالی که چند روزی است از بحران زباله در منطقه عمارت و جلوگیری از انتقال زباله توسط دادستان شهرستان آمل می‌گذرد، مسئولان آمل در جلسه امروز راه حل نجات این بحران را فقط انتقال زمین دفن زباله از منطقه عمارت به زمین وقفی در منطقه پاساکش می‌دانند.

گفتنی است حل بحران فقط در گرو اهدای زمین توسط اوقاف انجام می‌شود که اوقاف هم دادن زمین برای حل این بحران جلوگیری کرد.

با توجه به این شرایط تصمیم مسئولان ارشد شهرستان با مخالفت اداره اوقاف روبه‌رو و از اجرای این امر جلوگیری شد و کماکان زباله‌ها در خیابان‌های شهر آمل رها هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران درباره این موضوع گفت: در حال حاضر با اهدای زمین وقفی برای احداث کارخانه زباله سوز آمل مخالف هستیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی اظهارکرد: پیشنهاداتی مبنی بر اینکه یک زمین وقفی در آمل جهت احداث کارخانه زباله سوز اهدا شود به ما شد و اکنون در حال کارشناسی و ارزیابی این موضوع هستیم چراکه با واگذاری قطعه‌ای از آن و انباشت زباله در درون زمین مابقی این زمین وقفی علنا فاقد سرمایه‌گذار می‌شود.

حال سوال از ریاست اداره اوقاف این است که آیا برای حل بحران به این مهمی در سطح شهرستان آمل که فقط با اهدای این زمین حل می‌شود نیاز به همکاری و مساعدت نیست؟!

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.