با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مهمانی 5 آلاله گمنام دفاع مقدس در غرب مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب جعفری، ۵ آلاله گمنام دفاع مقدس مهمان مردم غرب مازندران می‌شوند.

منتشر شده

در

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه ستاد استانی مراسم تشییع شهدای گمنام در سپاه نوشهر، حضور شهدای گمنام را وحدت آفرین دانست و اظهار داشت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مازندران میزبان پنج شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: پیکرهای دو شهید گمنام در سلمانشهر، یک شهید گمنام در پادگان مرزن آباد، یک شهید در کجور و یک شهید نیز در شهر پول تشییع و خاکسپاری می‌شود.

ملکی ادامه داد: پیکرهای شهدا صبح پنج‌شنبه ششم تیر از مسیر کندوان وارد استان شده و در مرزن آباد مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری یادواره شهدای شهر مرزن آباد با سخنرانی سردار حسین سلامی خبر داد و افزود: پیکرهای پنج شهید گمنام پس از ورود به استان به محل این یادواره واقع در مصلا انتقال داده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: پیکرهای شهدا پس از اجرای یادواره، جهت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های وداع و تشییع در اختیار مسئولان نوشهر، چالوس و عباس آباد قرار می‌گیرند.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام صبح شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر سلمانشهر تشییع و در پارک کوثر خاکسپاری می‌شود.

ملکی با بیان اینکه پیکرهای دو شهید گمنام در شهر پول و بخش کجور تشییع و تدفین می‌شود، افزود: پیکر یکی از شهدا در پادگان شهید ادیبی مرزن آباد تدفین خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *