با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مهمانی 5 آلاله گمنام دفاع مقدس در غرب مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب جعفری، ۵ آلاله گمنام دفاع مقدس مهمان مردم غرب مازندران می‌شوند.

منتشر شده

در

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه ستاد استانی مراسم تشییع شهدای گمنام در سپاه نوشهر، حضور شهدای گمنام را وحدت آفرین دانست و اظهار داشت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مازندران میزبان پنج شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: پیکرهای دو شهید گمنام در سلمانشهر، یک شهید گمنام در پادگان مرزن آباد، یک شهید در کجور و یک شهید نیز در شهر پول تشییع و خاکسپاری می‌شود.

ملکی ادامه داد: پیکرهای شهدا صبح پنج‌شنبه ششم تیر از مسیر کندوان وارد استان شده و در مرزن آباد مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری یادواره شهدای شهر مرزن آباد با سخنرانی سردار حسین سلامی خبر داد و افزود: پیکرهای پنج شهید گمنام پس از ورود به استان به محل این یادواره واقع در مصلا انتقال داده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: پیکرهای شهدا پس از اجرای یادواره، جهت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های وداع و تشییع در اختیار مسئولان نوشهر، چالوس و عباس آباد قرار می‌گیرند.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام صبح شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر سلمانشهر تشییع و در پارک کوثر خاکسپاری می‌شود.

ملکی با بیان اینکه پیکرهای دو شهید گمنام در شهر پول و بخش کجور تشییع و تدفین می‌شود، افزود: پیکر یکی از شهدا در پادگان شهید ادیبی مرزن آباد تدفین خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.