با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

همکاری1500 پایگاه بسیج مازندران برای اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: هزار و 500 پایگاه بسیج مازندران برای قطع زنجیره کرونا در طرح شهید سلیمانی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری می‌کنند.

منتشر شده

در

سردار سیاوش مسلمی در ارتباط با نقس سپاه کربلای مازندران در طرح شهید سلیمانی که برای قطع زنجیره کرونا در کشور برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: مقدمات اولیه اجرای این طرح از ۱۰ روز گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان مازندران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هزار و ۵۰۰ پایگاه از مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج در طرح سردار شهید سلیمانی فعالیت خودشان را آغاز کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: ما در سه حوزه نظارت، حمایتی و مراقبتی در پایگاه‌های استان این طرح را پیگیری می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به قطع زنجیره کرونا در سطح استان مازندران و کشور است و توفیقات خوبی حاصل شده است.

مسلمی با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت استان مازندران نسبت به پیک اول و دوم کرونا بسیار مناسب است، افزود: درخواست ما از مردم توسعه همکاری است.

وی ادامه داد: باید با کمک و همراهی زمینه قطع زنجیره کرونا در استان مازندران را پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا درباره تعداد نیروهای به‌کارگرفته شده سپاه کربلای مازندران در طرح سردار شهید سلیمانی، افزود: بستگی به نیاز دانشگاه علوم پزشکی مازندران ما نیروهای مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر ۲ هزار نیرو در این طرح فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند و در صورت نیاز و توسعه فعالیت برای اجرای موفق این طرح آمادگی کامل داریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.