با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پلمب ۲ واحد بوم‌گردی در سوادکوه شمالی

فرماندار سوادکوه شمالی از پلمب ۲ واحد بوم‌گردی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان خبر داد.

منتشر شده

در

سید محمد انصارالحسینی با بیان اینکه وضعیت این شهرستان نارنجی است، افزود: به منظور کنترل از افزایش شیوع ویروس کرونا، حضور مسافر و گردشگر به مناطق گردشگری ممنوع شده است.

وی با اعلام اینکه طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، طرح جامع مدیریت هوشمند با هدف کاهش قطع زنجیره انتقال بیماری در این شهرستان تداوم دارد، گفت: خوشبختانه تردد خودرو با پلاک غیربومی در سطح این شهرستان به حداقل رسیده است.

شهرستان سوادکوه شمالی با داشتن طبیعت بکر و زیبا و مواهب الهی ۱۷۰ واحد اقامتی گردشگری دارد.

فرماندار در ادامه میزان استفاده از ماسک شهروندان سوادکوه شمالی را ۹۷ درصد اعلام کرد و افزود: از شهروندان خواسته‌ایم همان‌طور که تا این لحظه همکاری خوبی با عوامل اجرایی محدودیت‌ها داشته اند، همچنان در خانه های خود بمانند و جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

انصارالحسینی با تشکر از اصناف و بازاریان به دلیل همکاری خوبی که در راستای اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا داشته اند، گفت که از ابتدای طرح تاکنون ۲ واحد خبازی و ۲ واحد شیرینی فروشی به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا در سطح این شهرستان پلمب شده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات از قبیل خودکار در بانکها می تواند راه انتقال ویروس کرونا باشد از متصدیان شعب بانک در سطح این شهرستان خواست تا از تجهیزات الکترونیکی و یا مواد ضدعفونی استفاده کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.