با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۴۱ تن برنج قاچاق در مازندران کشف شد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۱ تن برنج خارجی قاچاق در شهرستان بابل خبر داد.

منتشر شده

در

سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع برنج خارجی قاچاق توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالای قاچاق توسط متهم شدند.

میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، در بازدید از انباری متعلق به متهم 41 تن انواع برنج خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز واردات کشف کردند.

میرفیضی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پس از تحویل برنج‌های مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان، متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این‌که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.