با ما همراه باشید

ورزشی

تیم فوتسال “کوچین” قهرمان رقابت های فوتسال ادارات و کارخانجات آمل شد

منتشر شده

در

اختصاصی آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم فوتسال “کوچین” آمل قهرمان رقابت های فوتسال ادارات و کارخانجات این شهرستان شد

تیم فوتسال “کوچین” در مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس ادارات و کارخانجات شهرستان آمل با قدرت به مقام قهرمانی رسید و کاپ تیم قهرمان را بالای سر برد.

این دوره از رقابت های سخت و حساس با حضور حدود 20 تیم قدرتمند به مدت دو ماه به طول انجامید و تیم ها در مرحله گروهی و حذفی ماه های آبان و آذر به رقابت پرداختند.

در دیدار فینال این مسابقات که بین دو تیم قدرتمند و مدعی تیم شرکت کوچین آمل و بیمارستان شمال در سالن ورزشی اوقاف برگزار شد، آبی جامگان پرقدرت کوچین در پایان دو نیمه کار را با تساوی دو بر دو رساندند و پس از نمایش قدرتمندانه در وقت قانونی، کار را برای مشخص شدن قهرمان به ضربات پنالتی کشاندند.

13 ضربه پنالتی از سوی هر دو تیم به سمت دروازه ها روانه شد تا در پایان دروازه بان توانمند تیم فوتسال شرکت کوچین ضربه حریف را مهار کرد و تیم خود را قهرمان این دوره از مسابقات کرده است.

تیم فوتبال کوچین در این دوره از مسابقات بسیار منسجم و منظم ظاهر شد که نشان از هماهنگی و شناخت بالای اعضای تیم نسبت به یکدیگر دارد.

تیم فوتسال کوچین آمل با سرمربیگری میلاد حیدری و سرپرست نیما تاجدار بازیکنانی همچون رضا زروک، مجید سهرابیان، مصطفی محمودی، مهدی زارع، آرش نوذری، صادق کلاردشتی، مهدی فلاح، رشید عباس زاده و مهران لهاشی را در ترکیب داشته است.

با درخشش و بروز توانمندی بازیکنان فوتسالیست کوچین، این تیم قدرتمند با حمایت مجموعه تولیدی و صنعتی کوچین آمل قهرمان مسابقات شد و کاپ قهرمانی را بالای سر برد همچنین تیم فوتسال بیمارستان شمال و رنگین پلاست به ترتیب دوم و سوم شدند.

مهندس نیما تاجدار سرپرست تیم فوتسال کوچین آمل در گفت وگو با خبرنگار آمل نیوز، اظهار کرد: بیش از 5 سال است که بازیکنان توانمند مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی کوچین در کنار هم علاوه بر کار و تلاش به ورزش فوتسال مشغول هستند و به صورت حرفه ای تمرینات منسجم، منظم و هدفمند دارند.

وی که خود از بازیکنان قدیمی و باسابقه فوتسال است، افزود: با الطاف الهی و نمایش توانمندی بازیکنان کوچین که توانستند به درستی نکات تاکتیکی و تکنیکی سرمربی تیم و کادر فنی را در زمین پیاده کردند توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و با حضور مسؤولان شهری و بزرگان فوتسال از بازیکنان تیم قهرمان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.