با ما همراه باشید

ورزشی

برگزاری نخستین دوره مسابقات کاپ آزاد آمادگی جسمانی در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / دکتر سعید اشرف پور مدیر مجموعه ورزشی دکتر فیت(آراد) در گفت وگو با خبرنگار آمل نیوز اظهار کرد: نخستین دوره کاپ آزاد آمادگی جسمانی شهرستان آمل یک ایده و فکر نو بوده است خوشبختانه دستاورد خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 100 ورزشکار آملی در رشته های مختلف در یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که به میزبانی مجموعه ورزشی دکتر آراد در سالن ورزشی تالار قلا برگزار گردید.

دکتر اشرف پور بیان کرد: در پایان مسابقات عارف صفدری نیا قهرمان شد، برسام قلی زاده با اختلاف بسیار کم نائب قهرمان شده و ابوالفضل بلوری به جایگاه سوم دست یافت.

وی با اشاره به حمایت های مالی مجموعه وزین شرکت الکتروپیک از تلاش اداره ورزش و جوانان آمل، اعصای شورا شهر ، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل نام برد.

دکتر اشرف پور با اشاره به سطح مسابقات در اولین دوره برگزاری بسیار بالا بود، گفت: ورزشکاران قدرتمند در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: داوران بسیار خوبی در نخستین تجربه مان قضاوت بدون نقض و عالی داشتند و توانستیم به دستاوردهای خوبی برسیم هرچند از دور مقدماتی تا فینال هم با شور و نشاط ویژه دنبال شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.