با ما همراه باشید

ورزشی

کسب 40 مدال ورزشکاران آملی در 8 رشته میادین آسیایی و جهانی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ورزشکاران آملی تاکنون در 8 رشته ورزشی توانستند در میادین آسیایی و جهانی بیش از 40 مدال را کسب کنند.

جمشیدپناه شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: افتخارات زیادی توسط فرزندان این دیار امسال در آوردگاه های بین المللی و جهانی کسب شده است تا پرچم کشورمان و سرود ملی را در دنیا طنین انداز کنند.

وی گفت: ورزشکاران آملی تاکنون در هشت رشته ورزشی توانستند در میادین آسیایی و جهانی بیش از ۴۰ مدال را کسب کنند و در سطح مسابقات آسیایی و جهانی بهترین و ارزشمندترین مدال را به گردن بیاویزند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه شهرستان آمل با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت به عنوان برترین شهر جمهوری اسلامی ایران با کسب سه مدال طلا در مسابقات آسیایی هانگژو لقب گرفته است، تصریح کرد: در حالی که استان پهناور اصفهان تنها در این رویداد مهم به مدال دو نقره و یک مدال برنز رسیده است.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه ۱۳ بازیکن و همراه از آمل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند، یادآور شد: شاهد غافل شدن ورزش در ادارات و بین کارکنان و نیروی انسانی در این شهر است درحالی که هدف اصلی مان جامعه ای با نشاط و با امید است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار کارمند و نیروی کار آملی در حال خدمات دهی به شهروندان در بخش های مختلف هستند و عمده خدمات فنی و اجتماعی توسط نیروی انسانی و کار انجام می شوند هرچند باید آنالیز شود که مدیران دستگاه های اجرایی در سرفصل امور روزانه و ماهانه خود چه میزان به ورزش توسط نیروهای انسانی شان روی اورده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه اگر نیروی کار با نشاط و ورزشکار در ادارات و نهادها داشته باشیم خدمات بهتر و با کیفیت تر به مردم و همشهریان ارائه می شود، گفت: باتوجه به اینکه در جوامع بشری شاهد کم تحرکی فراوان هستیم، با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی که فراتر از فرهنگ گام بر می دارد کم تحرکی بیشتر شده است.

وی ادامه داد: فرهنگ مان همپای تکنولوژی رشد ندارد و کشورمان از ورزش کارکنان غافل شدیم، اداره کم تحرک خدمات مطلوب را ارائه نمی دهد هرچند براساس قانون ادارات می توانند بخشی بودجه خود را به ورزش کارکنان اختصاص دهند تا نشاط جامعه ارتقا یابد.

جمشید پناه یادآور شد: پس لازم است در هر اداره یک نفر به عنوان نماینده ورزش کارکنان معرفی شده و ورزش همگانی و حتی ورزش های پشت میز ادارات برای تحرک و ورزش مفید آموزش داده شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.