با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

۴۶۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران تأیید صلاحیت شدند

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره تأیید صلاحیت جدید 19 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس ابلاغ شورای نگهبان صلاحیت ۴۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران تایید شده است.

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی  با اشاره تأیید صلاحیت جدید 19 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی  گفت: براساس ابلاغ شورای نگهبان صلاحیت ۴۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران تایید شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان کرد: تنها کاندیداهایی که در مراحل قبلی (هیأت اجرایی و نظارت استان) تایید شدند و در این مرحله عدم تأیید آنها از سوی شورای نگهبان اعلام شد که این افراد می‌توانند طبق قانون اعتراض کنند اما برای سایر داوطلبان حق اعتراض وجود ندارد.

عزیززاده‌گرجی تصریح کرد: در این مرحله مهلت اعتراض به مدت سه روز است و بعد از یک هفته هم شورای نگهبان طبق قانون نسبت به رسیدگی اعتراض آنان اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براساس آنچه که  از سوابق داوطلبان استخراج شده همه جریانات و طیف ‌های سیاسی در این لیست تأییدشدگان هستند که امیدواریم روز ۱۱ اسفندماه حضور حداکثری را در انتخابات داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌ اولیه داوطلبان در استان ۷۴۸ نفر بود، تصریح کرد: از این ۴۶۳ نفر در ۹ حوزه انتخابیه استان تأیید شدند.

براساس اخبار غیررسمی از بین دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از دو حوزه انتخابیه استان که قبلا تأیید صلاحیت نشده بودند، صلاحیت آنها تایید شده است اما یک حوزه انتخابیه استان نیز یکی از نمایندگان که در گذشته  صلاحیت وی تایید شده بود، رد شده است.

مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی از  ۹ حوزه انتخابیه دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.