با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آزادی 12 زندانی جرایم غیرعمد محمودآباد توسط انجمن حمایت از زندانیان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرعامل انمن حمایت زندانیان محمودآباد با بیان اینکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال اختصاص پیدا کرد، گفت: تعداد 12 زندانی جرایم غیرعمد طی سال گذشته در این شهرستان آزاد شده است.

حسین علیزاده امروز در آئین مشترک گلریزان آزادی زندانیان شهرستان‎های آمل و محمودآباد، اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان شهرستان محمودآباد در راستای اساسنامه این انجمن برای کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سال 1392 شکل گرفت.

وی افزود: این انجمن با حمایت و دستور رئیس کل دادگستری مازندران، مدیرکل زندان‎های استان و رئیس اداره زندان آمل فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‎های گذشته به ویژه در سال 1402 با کمک خیران نیک اندیش و درآمد حاصل از اماکن درآمدزا برای کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان غیرعمد اقدامات زیادی انجام داده است.

علیزاده با اشاره به منابع درآمدی این انجمن همانند اجاره اماکن و کمک خیران، بیان کرد: در سال گذشته از محل درآمد اماکن مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال درآمدزایی شد تا در راستای حمایتی زندانیان صرف شود.

مدیرعامل انمن حمایت زندانیان محمودآباد با بیان اینکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال اختصاص پیدا کرد، ادامه داد: تعداد 12 زندانی جرایم غیرعمد طی سال گذشته در این شهرستان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی با اعلام اینکه در مسیر کمک به خانواده زندانیان بی‎بضاعت مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون ریال به صورت نقدی جمع‎آوری شده و برای کمک‎رسانی به 120 خانواده محقق شد، گفت: برای تهیه سبد حمایتی کالا جهت حمایت از خانواده زندانیان مبلغ 4 میلیارد و 160 میلیون ریال برای فراهم کردن 330 سبد حمایتی هزینه شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اعضای انجمن و مسئولان قضایی شهرستان محمودآباد، مادر و فرزندی که محکوم به قصاص بودند از محل درآمدها منجر به رضایت اولیای دم و آزادی آنها شدند.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری جشن مشترک گلریزان انجمن حمایت زندانیان آمل و محمودآباد زمینه آزادی زندان غیرعمد فراهم شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.