با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

35 زندانی جرایم غیرعمد آمل پس از آزادی به کانون خانواده بازگشتند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان آمل گفت: در دو سال گذشته تعداد ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بیش از 13 میلیارد ریال آزاد شدند.

افراد زیادی در جامعه به دلیل برخی جرایم غیرعمد ناخواسته پای‎شان به دستگاه قضا باز شده و پس از محکومیت راهی زندان شدند.

افرادی که حتی ممکن است در طول زندگی فردی و اجتماعی فکرش را نمی‎کردند که روزی پای‌شان به دادگاه و زندان باز شود و در مسیر صحیح زندگی داشتند ولی به دلیل برخی حوادث ناخواسته راهی بندهای زندان و ندامتگاه شدند.

آئین گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اقدام مهم و پسندیده‎ای است که در ماه مبارک رمضان که ماه خوبی‎ها و حسنات بوده برگزار می شود تا افرادی که ناخواسته گرفتار بند زندان شدند به کانون پرمهر و محبت خانواده بازگردند.

امسال برای نخستین بار در اقدامی نوین گلریزان انجمن حمایت زندانیان شهرستان‎های آمل و محمودآباد به صورت مشترک برگزار شد و مسؤولان ارشد دو شهرستان، مسؤولان قضایی، دادگستری، خیران نیک‎اندیش، تولیدکنندگان و صنعتگران در محفل صمیمی افطار گردهم آمدند تا دستی بگیرند و زندانیان آبرومند و غیرعمد را به آغوش خانواده‎های‌شان بازگردانند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان آمل، اظهار کرد: منبع درآمدی انجمن حمایت زندانیان در این شهرستان از سوی دو بخش

اجاره اماکن و کمک خیران نیک‎اندیش تأمین می‎شود.

مصطفی فیروزی‎نیاکی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد در آمل آزاد شده و به آغوش خانواده و فرزندان بازگشتند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز با حمایت از انجمن حمایت زندانیان و خیران نیک‌اندیش زمینه برای آزادی تعداد ۲۰ نفر از زندانیان فراهم شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان آمل گفت: در دو سال گذشته تعداد ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بیش از 13 میلیارد ریال آزاد شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.