با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

باند اراذل و اوباش مسلح، در آمل منهدم شد

منتشر شده

در

رئیس کل دادگستری مازندران از انهدام باند اراذل و اوباش مسلح که با حرکات ایذائی و تیراندازی در شهرستان آمل، موجب رعب و وحشت مردم شده بودند، خبر داد و گفت: در این پرونده مجموعاً ۸ نفر، دستگیر و سه قبضه سلاح گرم و مقادیری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره جرح عمدی با چاقو و نیز تیراندازی در آمل، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با تعیین بازپرس ویژه برای این پرونده و تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی و امنیتی، اعضای اصلی این باند سه نفره و سایر مرتبطان، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

اکبری با اشاره به توقیف خودروی متهمان افزود: در این پرونده مجموعاً ۸ نفر، دستگیر و سه قبضه سلاح گرم و مقادیری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با هر شخصی که به هر نحوی در جامعه، برای مردم و شهروندان عزیز، ناامنی و ترس ایجاد کند، در چهارچوب موازین قانونی، قاطعانه مقابله خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.