با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تصویب ایجاد 4 شهرک نهضت ملی مسکن مازندران با ظرفیت 35 هزار واحد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران با اشاره به هدف گذاری ساخت 155 هزار مسکن ملی در استان، گفت: ایجاد چهار شهرک بزرگ نهضت ملی مسکن با ظرفیت بیش از ۳۵ هزار واحد در مازندران مصوب شد.

سید محمود حسینی‌پور شب‌گذشته در حاشیه برنامه‌های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تأکیدات رئیس جمهور ساخت و بهره‌برداری از ۴ میلیون مسکن هدف‌گذاری شده و ۱۵۵ هزار واحد سهمیه استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه بیشتر جانمایی‌ها در استان انجام شده و هدف گذاری همه شهرستان ها از رامسر تا گلوگاه مشخص و ابلاغ شده است، افزود: در مناطق روستای مازندران هم با اقدامات سازنده بیش از ۱۰ هزار واحد ساخته و تحویل شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در مناطق شهری حدود ۱۲ هزار واحد مسکن انجام شده است، تصریح کرد: یکی از معضلات اصلی مان در مازندران بحث زمین است هرچند با مشکلاتی که در زمینه تهیه زمین داشتیم با همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط حدود ۸۰ درصد زمین مورد نیاز برای ۱۵۵ هزار واحد تأمین شده است.

حسینی‌پور بیان کرد: چهار شهرک در این مسیر برای مازندران با ظرفیت بیش از ۳۵ هزار واحد مصوب شد که اقدام بسیار خوبی خواهد بود البته در مازندران روستاها و شهرها خیلی نزدیک هستند و می‌خواهیم زمین ها را در بافت روستایی با ارائه تسهیلات مناسب تأمین کنیم.

وی با اشاره به گشایش وام در بانک‌ها برای مسکن ملی در حوزه شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: آمل از شهرهای شاخص مازندران است و آغاز پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام بزرگی است البته در مجاورت این زمین به مساحت ۲۷ هکتار زمین دیگر در دستور کار قرار دارد تا یک شهرک مجهز و حرفه ای برای هموطنان شهری و روستایی ایجاد شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.