با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم پاکسازی مازندران از زباله و زیباسازی سیما برای توسعه همه جانبه استان

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / استاندار مازندران گفت: پاکسازی استان از زباله، زیباسازی سیما و منظر شهرها، روستاها و معابر جاده ای مقدمه و پیشران توسعه همه جانبه استان است که هرگز نباید به ایام نوروز محدود شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در پیام صمیمانه و نوروزی از تلاش همه همکاران خود در سطوح مختلف استان قدردانی کرد.

استاندار مازندران در این پیام آورده است: با سلام، ادب و احترام محضر همه همکارانم؛ دهیاران و شوراهای روستایی، بخشداران، شهرداران و اعضای محترم شوراهای اسلامی، فرمانداران، مدیران میانی، عالی استانی و همه‌ همکاران و بدنه کارشناسی؛ از حسن تدبیر و تلاش خالصانه شما عزیزان صمیمانه سپاسگزارم و به شما افتخار می کنم.

حسینی پور بیان کرد: مازندران با وجود شما همکاران صمیمی و جهادی حتما جهش توسعه و تعالی را تجربه خواهد کرد، تاریخ افتخارآفرین، تمدن کهن، طبیعت بی نظیر و خدادادی، شهدا و جانبازان عزیز، مردم متدین و باهوش، سرمایه و پشتوانه عظیمی برای حقیر و شما است تا برای ساختن و الگو شدن این دیار در ایران عزیز وام بگیریم و لحظه ای درنگ و کوتاهی نکنیم.

وی خطرنشان کرد: پاکسازی استان از زباله، زیباسازی سیما و منظر شهرها، روستاها و معابر جاده ای مقدمه و پیشران توسعه همه جانبه استان است که هرگز نباید به ایام نوروز محدود شده بلکه در تمام فصول سال با قاطعیت، برنامه ریزی و اجرا شود.

استاندار مازندران گفت: بر دستان پر تلاش شما همکاران عزیز بوسه می زنم و خاضعانه تشکر می کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.