با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

کشف 98 درصد عوامل قتل در آمل/ 44 هزار تماس شهروندان با سامانه پلیس 110

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه 98 درصد عوامل قتل ها در این شهرستان کشف شد، گفت: از ابتدای سال 44 هزار و 650 بار سامانه پلیس 110 به صدا درآمد و گزارش های مردمی پیگیری شد.

علی داداش تبار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید بین مردم و پلیس فاصله بیافتد و همدلی مردم و پلیس باعث ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول شبانه روزی 200 نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آغاز هفته فراجا و شعار “شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگذار”، تصریح کرد: امنیت پایدار و عمومی جز با اطلاع رسانی به موقع و صحیح محقق نمی شود و در این باید نباید از اهمیت مقوله آموزش غافل شد.

داداش تبار با بیان اینکه عوامل 98 درصد قتل ها در سطح شهرستان را کشف کرده و تمام تلاش خود را برای دستگیری قاتلان به کار گرفتیم، یادآور شد: در 6 ماه گذشته بیش از 25 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران انجام شد که ایجاد امنیت در سفر بر عهده پلیس و عوامل انتظامی است.

وی با اعلام اینکه سامانه تلفنی پلیس 110 روزانه بیش از 250 بار توسط شهروندان شماره گیری می شود و باید به همه تماس ها پاسخ جامع و کامل داده شود، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 44 هزار و 650 بار سامانه 110 به صدا درآمد و گزارش های مردمی ارائه شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه پلیس حامی شهروندان قانون مدار است، ادامه داد: اصحاب رسانه همیشه در کنار مجموعه انتظامی هستند و همیشه قدردان مشارکت های مردمی و حمایت آنها هستیم.

 

بیشترین طرد افغانی ها در مازندران مربوط به آمل است

وی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر افزایش نیروی کار افغانی و افاغنه در این شهرستان، متذکر شد: آمل بیشترین طرد افغانیان را در بین شهرهای استان دارد البته در برخی شهرها ورود و خروج افراد افغانستانی آزاد است ولی برابر قانون بکارگیری نیروهای افاغنه در سه استان شمالی کشور ممنوع بوده و کارفرمایان متخلف منجر به جریمه می شوند.

داداش تبار با اشاره به اقدامات آموزشی و انتظامی گسترده در مناطق آسیب پذیر رضوان 38 کوچه جهانبخش و منطقه امت آباد، یادآور شد: وقوع سرقت به دو بخش سرقت خرد همانند سیم های مخابرات، کابل برق، لوازم خودرو و دیگر سرقت ها و سرقت های کلان همچون دزدی از منازل، خودرو و جرایم خشن اتلاق می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.