با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / عملیات اجرایی پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن آمل با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی و استاندار مازندران عصر امروز کلنگ زنی شد.

عملیات اجرایی پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در منطقه قجر محله این شهرستان با حضور هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نهضت ملی مسکن، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، مسؤولان استانی و شهرستانی عصر امروز آغاز شد.

در پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان آمل کارفرما اداره کل راه و شهرسازی مازندران است که تعداد ۴۰ بلوک برای این مجموعه در نظر گرفته شد که در هر بلوک ۲۰ واحد مستقر می شوند.

یکی از برنامه های دولت در تأمین زمین استفاده از زمین های حوزه روستایی است که در این پرروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان آمل فضاهای مختلفی همانند مدرسه، مسجد، فضای سبز و ورزشی در نظر گرفته شد.

استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: مسکن یکی از مهمترین اولویت ها برای هر خانواده است و به عنوان مأمن امن محسوب می شود.

سید محمود حسینی پور افزود: به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه های زیادی در استان مازندران کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است که امروزه این امنیت، آرامش و پیشرفت را مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان هستیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه تهیه مسکن مناسب در اسلام توسط بزرگان دین بسیار توصیه شده است، ادامه داد: در دولت سیزدهم با تأکیدات رئیس جمهور هدف گذاری برای ساخت و تحویل ۴ میلیون مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مسؤولان استانی این مجموعه که در زمینی به مساحت ۴۰ هزار و ۶۲۵ متر مربع درنظر گرفته شده است و با تعهد ۲۴ ماهه تحویل پس از آغاز عملیات اجرایی، پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۴ به متقاضیان تحویل داده شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.