با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه شهری با هزینه بالغ بر 1300 میلیارد ریال در آمل

منتشر شده

در

شهردار آمل از آغاز عملیات 2 پروژه شهری با هزینه ای بالغ بر 1300 میلیارد ریال همزمان با حماسه جاویدان 6 بهمن مردم شریف آمل خبر داد.

علی داودی شهردار آمل از آغاز عملیات 2 پروژه شهری با هزینه بالغ بر هزار و سیصد میلیارد ریال همزمان با حماسه جاویدان 6 بهمن مردم شریف آمل خبر داد و افزود: در آستانه ایام دهه فجر آغاز عملیات پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی و زیباسازی میدان هزار سنگر را خواهیم داشت.

شهردار آمل خاطرنشان کرد: مساحت پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی 15 هزار متر مربع شامل اجرای سنگ فرش ، جداره سازی عمارت و ساختمان اداری شهرداری ، نصب المان و نصب سردیس مشاهیر و مفاخر و احداث 34 غرفه تجاری با مشارکت سرمایه گذار به ارزش 970 میلیارد ریال انجام می گیرد.

داودی درباره جزییات اجرای زیباسازی میدان هزارسنگر گفت: 13 هزار متر مربع از فضای میدان هزارسنگر و محوطه پیرامونی آن با طراحی فضای سبز و پیاده رو سازی ، سنگ فرش و نورپرداری انجام می شود که از شاخصه های این پروژه احداث المان دروازه ورودی از سمت شهر بابل به آمل است که با طول 50 متر ، ارتفاع 17 متر و عمق 5 متر با طراحی و مصالح سنتی و با اعتبار 330 میلیارد ریال اجرا می شود.

گفتنی است مدت زمان اجرای قرارداد پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی 12 ماه و زیباسازی میدان هزار سنگر 18 ماه می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.