با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

اعلام انزجار مردان و زنان دیار هزار سنگر از کودک کشی در غزه + عکس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مردان، زنان و دانش آموزان دیار هزار سنگر عصر امروز در میدان حمایت از مظلومان عالم سنگ تمام گذاشتند و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست را به اثبات رساندند.

فریاد “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر صهیونیست” عصر امروز آسمان ایران اسلامی را پر کرده بود و همه آزادیخواهان و استکبارستیزان با یکدیگر هم صدا بودند.

مردم دیار علویان و شهر هزار سنگر آمل هم به میدان آمدند و نشان دادند همیشه در صحنه هستند.

هدف حمایت از مظلومان، زن و فرزند آواره و ستمدیدگان نوار غزه بود که در چنگال خونین اسرائیل و ظالمان عالم گرفتار هستند.

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در نخستین پایتخت شیعیان و علویان نشان داد که غزه معیار محک خوردن مدعیان حقوق بشر است، امروزه حقوق بشر آمریکایی خفقان گرفته و رزه سکوت آنها تنفرآمیز شده تا حدی که فریاد بسیاری از کشورهای غربی و هم پیمانان آنها را درآورده است.

مردم ظلم ستیز آمل از میدان قائم تجمع خود را آغاز کردند و با فریاد ستکبارستیز و حمایت از مردم بی گناه فلسطین و غزه خواستار آزادی قدس شریف شدند.

حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه اولویت اول بود، همگان آمدند، زن، کودک خردسال، مرد، پیرمرد و پیرزن تا ثابت کنند “هستند بر آن عهد که بستند”.

همه رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرچم فلسطین به دست گرفتند و مشت گره کرده شان برای آمریکا، اسرائیل و صهیونیست آماده بود.

حاج سبزعلی اسماعیلی جانباز ۷۰ درصد آملی هم سوار بر ویلچر نوه دو ساله خود امیرعلی را به همراه آورده تا از همان خردسالی و کودکی بذر حمایت از مظلومان و نفرت از استکبار خونخوار و آمریکای جهانخوار را در سیرت پاک و لوح سفید وجودی کودک خردسال خود نشا کند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم انزجار از استکبار بودند، با فریاد الله اکبر آغاز کردند و همان راهی را طی می‌کردند که دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی طی کردند.

امروز حضور در میدان حمایت از مظلومان خاضعانه و حیات بخش بود تا اعلام نفرت و انزجار از استکبار را در لوح زرین دیگری از کتاب پرفروغ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

جنازه‌های کفن پوش و خونین نمادین در میدان قائم شهرستان آمل اعلام انزاجار از کودک کشی رژیم صهیونیستی و همدردی با مظلومان دیار الهی داشت و دانش‌آموزان دیار هزار سنگر با تقدیم شاخه گل یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان امروز میدان‌دار بودند، اجرای گروه سرود با اشعار بومی و محلی با زبان تبری فاخر، حمایت‌گری دانش آموز دختر آملی به زبان لاتین انگلیسی از کودکان و مادران غزه و اعلام انزجار و محکومیت جنایت‌های وحوش استکباری در نوار غزه، قرائت بندهای محکم و دشمن شکن قطعنامه راهپیمایی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی با ندای “الله اکبر” توسط آینده سازان جامعه اسلامی نشان از آینده روشن ایران اسلامی و نابودی صهیون زمان داشت.

امید است هرچه زودتر مردم بی‌گناه غزه و فلسطین ظلم استکبار جهانی و استکبار را خفه کرده، با پیروزی مقابل این رژیم کودک‌کش، محو شدن اسرائیل را در جهان رقم بزنند و قدس شریف را به صاحبان اصلی‌اش بازگردانند.

توحش و خونریزی خصلت استکبار است

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربل در این مراسم ا با اعلام اینکه جامعه جهانی مقابل توحش رژیم صهیونیستی به پا خواسته است، گفت: توحش و خونریزی ناحق مظلومان خصلت رژیم صهیونیستی و استکبار است.

جواد ولی اللهی افزود: رژیم غاصب صهیونیست که ۷۵ سال از عمر منحوس آن می گذرد در تمام این سال ها فقط در حال نسل کشی، کودک کشی و خونریزی مردم بی‌گناه فلسطین، غزه، لبنان و مردم مظلوم دیگر کشورها است.

وی با اعلام اینکه در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی بیش از سه هزار نفر مطلوم و بیش از یک هزار نفر زن و فرزند را در یک بیمارستان بمباران کرده است، بیان کرد: بیمارستان مکان ملجأ امن، مأمن امان بیگناهان بوده است که به خاک و خون کشیده شد.

ولی‌اللهی با اعلام اینکه جامعه جهانی مقابل توحش اسرائیلی به پا خواسته ولی صهیونیست مظلوم نمایی می کنند، خاطرنشان کرد: توحش و خونریزی ناحق مظلومان خصلت رژیم صهیونیستی و استکبار است.

ولی اللهی با اعلام اینکه کودک‌کشی و بمباران بیمارستان تلخ ترین صحنه‌ای است که که تاکنون دیدیم، بیان کرد: امروزه رژیم صهیونیستی شمر زمانه هستند و آنقدر قدرت رسانه‌ای دارد که همه چیز را وارونه جلوه می دهد ولی این بار دیگر نمی توانند کاری از پیش ببرند.

مقاومت  نویدبخش پیروزی  است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل نیز در این زمینه گفت: امروزه مقاومت مردم فلسطین نویدبخش پیروزی و نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است و مردم غزه خودشان کار رژیم صهیونیستیل را تمام می کنند.

عابدین داغمه‌چی اظهار کرد: مردم فلسطین و نوار غزه این روزها در شرایط بسیار بد زندگی می‌کنند و تمام توان خود را با دست خالی مقابل اجانب صهیونیستی به کار گرفتند.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا نوار غزه، بیان کرد: طوفان الاقصی مهمترین دستاورد مقاومت در ماه های گذشته بود که توان نظامی و دفاعی صهیونیست ها را به نابودی برده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه غزه برای آتش بس شرط گذاشته و آزادی اسرای اسرائیلی را وابسته به آزادی تمام اسرای مقاومت و مردم غزه اعلام کرده است، ادامه داد: مردم غزه بدانند همه مسلمانان حامی آنهاا هستند و حتی قلب مردم آزادیخواه دنیا با مشاهده جنایات، نسل‌کشی، کودک‌کشی و فجایع غزه به درد آمده است.

گزارش و عکس از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.