با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه، گفت: ورزشکاران در میادین ورزشی و سیاسی دست به محکومیت وحشی‌گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها می‌زنند.

سیاوش مسلمی شب گذشته در آئین تجلیل از مدال آوران مازندرانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: پهلوانان و مدال‌آوران خطه مازندران ویژه هستند و در جوانمردی و از خودگذشتگی سرآمد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی به شدت خانواده دوست بوده و احترام زیادی برای پدر و مادر قائل هستند، افزود: این ورزشکاران به پرچم کشورشان به شدت اعتقاد دارند و به ایران و ایرانی عشق می‌ورزند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ورزشکاران و مدال آوران این خطه خیلی ساعی و سخت کوش هستند و برای به دست گرفتن پرچم و اهتزار آن در دنیا همه آنچه در توان دارند را به خدمت می‌گیرند، یادآور شد: ولی در کشورهای دیگر چنین عرق و علاقه را نمی‌توان پیدا کرد.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم بعنوان یه مازندرانی در جمع مدال آوران هستم و از آنها و خانواده شان که که همیشه دلتنگ دوری هستند صمیمانه قدرشناسی می‌کنم، گفت: ایران بهترین مردم را در دنیا دارد و مازندران بهترین مردم کشور را در خود جای داده‌اند زیرا مردم این دیار در استقبال از فرزندان مدال آور خود که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند سنگ تمام می‌گذارند و در روز برگشت و استقبال از آنها دست از کار و زندگی کشیده و با هدف قدرشناسی به میدان می‌آیند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه و محکومیت وحشی‌گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها، گفت: مردم همیشه قدردان و دعاگوی ورزشکاران هستند البته تلاش داریم تا آنچه که در مجموعه سپاه پاسداران وجود دارد را در حمایت از ورزش های پهلنی به ویژه کشتی به کار بگیریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.