با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران به لزوم ایجاد تعاونی ورزشکاران برای ساخت بزرگترین کمپ ورزشی کشور در مازندران تأکید کرد.

سید محمود حسینی پور شب گذشته در جمع ورزشکاران مدال آور و خانواده های ورزشی مازندران، اظهار کرد: ورزش در ایران قدمتی به بلندای تاریخ دارد و ورزش قهرمانی مظهر تمایلات، تشخص و هویت مازندران است.

وی افزود: جوانان قهرمان مازندران ثابت کردند دارای خصوصیات برجسته هستند و اراده قوی دارند البته در هر شهری که ورزش زنده است  ورزشکاران میدان دار هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه با ورزش در جامعه بزه کاری و طلاق نیست و سلامت روحی و روانی جامعه به ورزش و پهلوانان و قهرمانان وابسته است، گفت: حضور بانوان مازندرانی بر سکوهای قهرمانی با حجاب اسلامی باعث افتخار دیار علویان است که این مهم در مازندران ریشه اعتقادی بسیار قوی دارد زیرا این دیار زمینه ساز نخستین حکومت تشییع و علویان است.

وی با اعلام اینکه همه رشته های ورزشی برای مان اهمیت دارند، ادامه داد: به دنبال این هستیم که تمام رشته های ورزشی را در مازندران تقویت کرده و گسترش دهیم.

حسینی پور با بیان اینکه در زمینه گردشگری ورزشی نیازمند ایجاد کمپ های ورزشی بین المللی با توجه به شرایط ژئوپلوتیکی و آب و هوایی مازندران هستیم، تصریح کرد: از همه ورزشکاران دعوت می کنیم تا با ایجاد شرکت تعاونی برای تمام نام آوران مازندران شاهد تحول بزرگ باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم های بزرگ دنیا همانند رئال مادرید و بارسلونا با شرکت تعاونی اداره می شوند، ادامه داد: سرمایه های نام آوران مان باید در ورزش هزینه شود و ورزشکاران می توانند با یک شرکت تعاونی دست به ایجاد بزرگترین کمپ ورزشی بزنند البته ما این آمادگی را داریم تا بزرگترین اردوهای ورزشی کشور و بین المللی در کمپ های پیشرفته ورزشی در آینده برگزار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر فرد در جامعه برای اعضای خانواده مسؤولیت اجتماعی دارد، ادامه داد: بزرگ شدن هزینه دارند و هزینه ورزشکاران در زمینه مسؤولیت اجتماعی این است که برای جامعه سالم و روی آوردن نسل جوان به ورزش پای کار بیایند.

وی بیان کرد: لازم است همه مسؤولان دست به کارهای فاخر در زمینه ورزش بزنند.

حسینی پور با اعلام اینکه امیدوارم برای نخستین بار در ایران بزرگترین شرکت تعاونی ورزشی در مازندران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مازندران بیش از ۴۰ میلیون مسافر را در خود جای می دهد که باید مسافران در این استان تبدیل به گردشگر شوند.

وی گفت: با جمع آوری مدال ها و توانمندی های ورزشکاران قهرمان مازندرانی می توان بزرگترین موزه نام آوران در مازندران شکل بگیرد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ قهرمانان و مدال آوران باید با ایجاد شرکت تعاونی موج عظیم ایجاد کرده و برای نسل آینده جوان و نوجوان قدم های مثبت بردارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.