با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

کسب 208 مدال خوش رنگ بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال‌های قهرمانی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد ۲۰۸ مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی کسب کردند.

علی رجبی شب گذشته در آئین تجلیل از مدال‌آوران مازندرانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: مازندران از استان‌های شاخص و برجسته در ورزش است و مدال‌آوران و قهرمانان این استان شمالی در میادین بین‌المللی، المپیک، پاراالمپیک، آسیا، رویدادهای جهانی و پاراآسیایی خوش می‌درخشند.

وی افزود: مازندران نخستین استان در سطح کشور است که با پایان رویدادهای جهانی، آسیایی و پاراآسیایی آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران را برگزار کرده و از این قهرمانان ورزشی تجلیل کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال‌های قهرمانی است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد ۲۰۸ مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی کسب کردند.
رجبی با اعلام اینکه ورزشکاران با نگاه جوانمردانه و انسان دوستانه وارد میدان می‌شوند، یادآور شد: نگاه اول ورزشکاران پهلوانی، نگاه دوم پهلوان اسلامی و نگاه سوم پهلوان ملی است.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا یک شب خاطره انگیز با قهرمانان را پشت سر بگذاریم و شب به یادماندنی برای ورزش دوستان و علاقمندان ورزشکاران رقم بخورد، گفت: ۲۳ آبان امسال مازندران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در استان است که در محل نمایشگاه بین المللی شهرستان در فضای 4 هزار متری به مدت چهار روز برگزار می شود که آئین افتتاحیه با حضور استاندار مازندران همراه خواهد بود.
رجبی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندران همیشه حامی مظلومان هستند و در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیست آرام نیستند، گفت: تاکنون ۲۲ قهرمان ورزشی مان در میادین مختف مقابل ورزشکاران و نمایندگان رژیم منحوس صهیونیست حاضر به مسابقه نشده و آنها را به رسمیت نشناختند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.