با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

جزئیات مسأله مسمومیت ۱۳ دانش‌آموز آملی/ آزمایشات علایمی را نشان نداد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل با اشاره به اعزام چند پست اورژانس با موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در یکی از مدارس این شهرستان گفت: ۱۳ دانش‌آموز و یکی از معلمان مدرسه را به بیمارستان منتقل شدند که هیچ کدام از دانش‌آموزان علایم نگران کننده‍ ای نداشتند و همگی پس از یک ساعت مرخص شدند.

رضا توسلی‌مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه، مدیر یکی از دبیرستان‌های شهرستان با اورژانس ۱۱۵ شهرستان تماس گرفتند که تعدادی از دانش‌آموزان چار علایم تهوع وسرگیجه شدند، اظهار کرد: با اعزام اورژانس ۱۱۵، تعداد ۱۳ دانش‌آموز و یکی از معلمان مدرسه را به بیمارستان منتقل کردند.

وی گفت: متخصص تب اور‍ژانس بیمارستان بلافاصله بر بالین دانش‌آموزان حاضر شد، دانش‌آموزان معاینه شدند و علایم حیاتی همه آنها دارای شرایط پایداری بود.

توسلی‌مقدم بیان کرد: هیچ کدام از دانش‌آموزان علایم نگران کننده‍ای نداشتند و پزشکان متخصص  بر بالین بیماران حاضر، سطح اکسیژن اندازه‍گیری شد، آزمایشات لازم اخذ شد، هیچ کدام از دانش آموزان علایم وخیمی نداشتند و حال همه خوب است و پس از یک ساعت  مرخص شدند.

سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل تصریح کرد: پزشک متخصص مسمومیت نیز دانش‌آموزان را ویزیت کردند و با آزمایشات لازم علایمی گزارش نشده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.