با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

راه‌اندازی نهضت خاطره گویی به منظور ثبت و ضبط حماسه مردمی ۶ بهمن

منتشر شده

در

مدیرکل صداوسیمای استان مازندران، با اشاره به جایگاه حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل از راه‌اندازی نهضت خاطره گویی به منظور ثبت و ضبط این حماسه مردمی خبر داد.

اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم شهرستان آمل به همراه سید عباس حسینی فرماندار این شهرستان، با هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای استان مازندران دیدار کردند.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای استان مازندران در این نشست با اشاره به تعمل مثبت و ارزنده فرماندار شهرستان آمل با رسانه ملی، از ارتباط مناسب و پاسخگویی ایشان به رسانه ملی قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل از راه‌اندازی نهضت خاطره گویی به منظور ثبت و ضبط این حماسه مردمی خبر داد و گفت: شش بهمن بخشی از تاریخ مردم ایران است و باید تلاش کنیم حوزه تاریخ شفاهی این حوزه برنامه‌های اثربخشی طراحی و تولید شود.

مدیرکل صداوسیمای استان مازندران با اعلام حمایت از ساخت فیلم فاخر و ماندگار در حوزه ۶بهمن، از محل اعتبارات ملی، همدلی مسوولان و جبهه مردمی شش بهمن از این حوزه را در به ثمر رسیدن آن موثر ارزیابی کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه حماسه اسلامی مردم آمل باید کارهای بسیاری انجام داد و با کار جهادی و ستادی زوایای پنهان و مهم را مطرح کنیم، عنوان کرد: آمل تنها شهری است که بنیانگذار کبیر انقلاب از آن نام برده است و این افتخار برای مردم آمل ماندگار خواهد بود.

وی به اشاره به خاطره‌ای از دیدار مردم مازندران و آمل با رهبر انقلاب تاکید کرد که این سخنرانی تاریخی و حواشی و اتفاقاتی که رقم خورد برای مردم آمل و مازندران عزیز است و بار دیگر قابل پخش از سیمای مازندران خواهد بود که این امر در سال جاری رخ می‌دهد.

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه رویکرد امسال برنامه‌های شش بهمن برای اقناع فکری و آشنایی نسل جوان با حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل خواهد بود، از رویکرد مردمی سازی در ستاد حماسه اسلامی سال ۶۰  مردم آمل در دو سال اخیر خبرداد.

  وی با اشاره به اینکه از نماینده رسانه ملی در مازندران درخواست می‌کنیم که با توجه به تدارک هفته ۶ بهمن برای این هفته نیز صداوسیما برنامه‌های روزانه‌ای تدارک دیده و تبیین حماسه اسلامی مردم آمل را در دستور کار داشته باشد، اضافه کرد: حماسه ۶ بهمن برای مردم آمل فراموش‌شدنی نیست به خصوص که هنوز حماسه سازان شش بهمن در این شهرستان حضور دارند و در وقایع اخیر، ضدانقلاب و منافقین برنامه خاصی برای آمل داشتند و آمل جز شهرهای کانونی برای ایجاد اغتشاش بود اما مردم آمل با تاسی از رشادت حماسه‌سازان سال ۶۰ دوباره دست رد به سینه ضدانقلاب زدند.

فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینکه روایت حماسه سازان آمل در دهه ۶۰ جاذبه‌های بسیاری دارد که باید به آن پرداخته شود، بر تبیین حوادث قبل و بعد از ۶ بهمن سال ۶۰ برای مردم تاکید کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.