با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ساخت سریال ها و تهیه دایره المعارف آثار شهدای ارتش در دفاع مقدس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: تولید فیلم ها، سریال، مستندات و دایره المعارف دفاع مقدس به همراه چاپ کتاب های مختلف و نهضت ترجمه برای حفظ آثار و نشر ارزش های جنگ ماندگار خواهد بود.

امیر سرتیپ محمدرضا فولادی در حاشیه سفر به مازندران با اشاره به آخرین دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس و بیان رشادت و دلیرمردی شهدا رسالت اصلی همه سازمان ها و نهادها است و در کنار آن باید ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را شاهد باشیم.

وی افزود: اگر بتوانیم با انسجام بخشی، اعتماد افزایی، هویت دهی و امیدآفرینی آثار و ارزش ها را به نسل امروز و نسل های آینده منتقل کنیم اصلی ترین مأموریت خود را به خوبی انجام داده ایم که این مسؤولیت بر عهده همه بنیادها، سازمان ها و مدیریت های حفظ آثار است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در قالب حفظ آثار تولید انواع فیلم ها، سریال، مستندات و دایره المعارف دفاع مقدس به همراه چاپ کتاب های مختلف، نهضت ترجمه، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و والدین شهدا به عنوان گنجینه های ارزشمند مقاومت و ایثار برای حفظ آثار در دستور کار قرار گیرد.

امیر سرتیپ فولادی یادآور شد: در همه سازمان ها نقاط ضعف و قوت وجود دارد ولی در راستای کار برای شهدا باید نقاط قوت بیشتر به چشم بیاید و در این مسیر روز به روز رشد و تعالی احساس شود زیرا برای شهدا نمی توان کوتاهی داشت و امید داریم همه بتوانیم این کار ارزشی و رسالت مقدس که برعهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه نسل جوان امروز در مقابل انواع هجمه ها و تهاجمات نظام استکباری و غربی قرار دارد و باید برای آنها گنجینه های غرور و عزتمندی تهیه شود، بیان کرد: باید هم اکنون نوجوان و جوان کشورمان بداند که چه ایران اسلامی چه مسیر پر تنش و پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته و اعتبار، اقتدار، امنیت، آسایش و پیشرفت های کشورمان را مدیون چه افرادی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تهیه اسناد قوی و قدرتمند از دفاع مقدس و مستندات جامع و کامل از دلیرمردی و مردانگی شهیدان و رزمندگان باید منابع پرقدرت در اختیار جوانان امروز و نسل های آینده قرار بگیرد و آنها ادامه دهنده راه، مسیر، سیره و مسلک شهدا باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.