با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

فعالیت 6 نوروزگاه در ورودی های آمل برای هدایت مسافران نوروزی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل گفت: 6 نوروزگاه در ورودی های شهرستان برای راهنمایی، هدایت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی  مهیا شده است.

ذات الله زارعی در دیدار نوروزی رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ویژه اظهار کرد: آمل از شهرهای مهم و استراتژیک در شمال کشور است که به واسطه وجود محور مواصلاتی هراز هر ساله در تعطیلات نوروز شاهد تردد مسافران و گردشگران بیشمار در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به تقارن عید نوروز به عنوان بهار طبیعت و ماه رمضان و بهار قرآن، افزود: در جلسات مختلف تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شد تا هم حرمت ماه رمضان و روزه داران حفظ شود و هم فضاهای مناسب برای گردشگران و مسافرانی که معذوریت شرعی برای روزه داری دارند در نظر گرفته شود.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی انجام شد همچنین تعداد 6 نوروزگاه در ورودی شهرها برای راهنمایی لازم، استقبال از مسافران، مهیا شدن فضای نماز و عبادت، ایستگاه سلامت، ایستگاه بازی و تفریح  کودکان و ارائه خدمات اورژانس اجتماعی و هلال احمر مستقر شده است تا فضاهای گردشگری و دیدنی آمل هم برای مسافران و گردشگران نوروزی تشریح شود.

زارعی با اشاره به برگزاری آئین سنتی و اصیل نوروزخوانی از روزهای نخست اسفند ماه گذشته تاکنون در سطح کوچه ها، معابر، خیابان ها، ادارات و نهادهای شهرستان، خاطرنشان کرد: این آئین هم پس از آئین سنتی کنس دشو به عنوان یک آئین ماندگار و کهن مازندرانی ها در دیار تبرستان در قالب تمبر به ثبت ملی رسید.

معاون استاندار مازندران با اعلام لزوم توجه ویژه به ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و آداب و رسوم در آمل، گفت: یکی از مهمترین رویداد ابتدای سال 1403 شمسی بیانات مقام معظم رهبری در نخستین لحظات تحویل سال جدید بود که مقام عظمای ولایت در سخنرانی خود امسال را به سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری کردند.

زارعی بیان کرد: معظم له بیش از 10 سال است که در حلول سال جدید شعارهای خود را بر مبنای تولید، اقتصاد، اشتغال آفرینی، همت مضاعف، کار مضاعف، اقتصاد مقاومتی، توجه به تولید داخلی، جهاد اقتصادی، کار و سرمایه ایرانی رونق تولید، جهش تولید، فعالیت دانش بنیان، مهار تورم و رشد تولید پایه ریزی کردند پس باید بیشتر از گذشته مسؤولان به منویات رهبر انقلاب در زمینه تولید، اقتصاد و اشتغال توجه کنند.

فرماندار ویژه آمل گفت: همه مسؤولان باید در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب تلاش شبانه روزی داشته باشند و برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات معظم له در راستای جهش تولید با مشارکت مردم جلسات مختلف در شهرستان آمل برگزار می شود تا بیشتر از گذشته در زمینه مردمی کردن تولید و اقتصاد گام های مؤثر و اساسی برداریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.