با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انتقاد امام جمعه بابل از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران استانی

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی استان را ندارند، گفت: استاندار مازندران در انتخاب مدیران حریت داشته و بدون دخالت نمایندگان مجلس مدیران کارآمد انتخاب کند…..

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: در نشست با استاندار مازندران که در مدرسه صدر برگزار شد در مورد مسائل جاری، دیدگاه‌ها و راهکارهای برنامه توسعه‌ای و اولویت‌های مهم مازندران بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم مازندران در حوزه مدیریتی است، افزود: جای بسی تاسف است در مازندران در حوزه مدیریت با مشکلات زیادی مواجه هستیم و به دلیل دخالت‌هایی که از سوی نمایندگان مردم در مجلس و برخی از مسؤولان در انتخاب مدیران انجام می‌شود، دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی را ندارند که این امر سبب عقب‌ماندگی‌های فراوان در این استان شده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: در حال حاضر معلوم نیست اولویت توسعه مازندران کشاورزی است یا گردشگری که بر این اساس از استاندار مازندران درخواست کردم اولویت توسعه‌ای مازندران را مشخص کند.

این مسؤول در پاسخ به این سؤال که یکی از دیدگاه‌های استاندار مازندران توجه به مسائل زیست محیطی و حل زباله است، آیا به نظر شما، ایشان راهکاری برای حل زباله مازندران و بابل ارائه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حل مشکل زباله یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی استاندار مازندران است و با توجه به راهکارهایی که برای حل این معضل ارائه داده است، پیش‌بینی می‌کنم در آینده نزدیک این مشکل تا حدودی رفع شود.

روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا استاندار مازندران به عنوان یک فرد غیر بومی توانایی حل مشکلات مازندران را دارد، یادآور شد: استاندار مازندران فردی کاردان و با تجربه است که در حوزه‌های مختلف اجرایی فعالیت کرده است بر این اساس امیدواریم در رفع مشکلات مازندران توانمند و شایسته ظاهر شود.

وی از همه مدیران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس خواست استاندار مازندران را در وظیفه خطیری که به عهده گرفته است یاری کنند.

استاندار مازندران با حضور بر مزار آیت‌الله روحانی نماینده فقید رهبری در مازندران با قرائت فاتحه برای آن مرحوم، باری دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.