با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری جشن رمضان در مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به برگزاری جشن رمضان ۱۸ شب در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: این جشن با همکاری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.

منتشر شده

در

رضا نوروزی جعفری افزود: طرح مفتاح الجنه همانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و مسئولان و خیران، با حضور در منزل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرارگرفته و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

وی گفت: این نهاد در بخش‌های حمایتی و اجتماعی با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار کیسه همیان مولا بین اصناف و بازاریان باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حامی یابی برای خانواده‌های محسنین وایتام،جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری فطریه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

نوروزی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خیر ونوعدوست مازندران، افزود:مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند کمک های نقدی خود را با شماره گیری #۱*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار پارسال هشت میلیارد تومان به مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک کردند

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.