با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

روایت قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران جهان از سطح مسابقات

قهرمان ملی‌پوش دوومیدانی کارگری ایران با اشاره به بالا بودن سطح کمی و کیفی مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران جهان، گفت: برای مسابقات آینده کارگران خود را آماده می‌کنم.

منتشر شده

در

محمد یزدانی اظهار کرد: رقابت‌های جهانی دو و میدانی کارگری با حضور تیم ملی جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای مطرح دنیا به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد که خوشبختانه توانستم در این رویداد مهم یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه رقابت سخت و تنگاتنگی با حریفان خود در دنیا داشتم، افزود: در بخش تیمی مردان با تمام توان ظاهر شدم و توانستم به مدال طلا دست یابم همچنین در بخش چهار در ۴۰۰ متر امدادی به مدال برنز رسیدم.

قهرمان ملی‌پوش دوومیدانی کارگری جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه این دوره از مسابقات جهانی کارگری به میزبانی شهر بارسلونا و تورتوسای کشور اسپانیا دنبال شد، تصریح کرد: ایران اسلامی با درخشش ورزشکاران در مجموع به جایگاه چهارم دنیا دست یافت.

ملی پوش دو و میدانی کارگری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سطح بالای کمی و کیفی رقابت‌های جهانی، خاطرنشان کرد: کاروان ایران با ۱۳۸ مدال طلا رتبه چهارم را به دست آوردم و خدا را شکر می‌کنم که دست پر وارد زادگاهم و کشورم شدم.

این ورزشکار با اشاره به اینکه همیشه مدیون دعای خیر مردم کشورم به ویژه همشهریان آملی هستم و دست تک تک آنها را می‌بوسم، یادآور شد: مربیان و خانواده برایم بسیار زحمت کشیدند و توانستم تلاش‌ها خود و زحمات دیگران را به نتیجه برسانم.

یزدانی با تأکید بر اینکه امیدوارم لایق این همه زحمت باشم، گفت: مسابقات بین‌المللی کمپانی‌ها و شرکت‌ها سال آینده به میزبانی کشور یونان برگزار می‌شود و پس از چند روز استراحت دوباره تمرینات منسجم و منظم را از سر می‌گیرم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.