با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معرفی برترین های مسابقات دوچرخه سواری کوهستان مازندران در آمل انجام شد

برترین های مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های مازندران در شهرستان آمل مشخص شدند.

منتشر شده

در

درپایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان که در مسیر جنگلی " سنگ درکا" از توابع بخش جنگلی بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل برگزار شد، با حضور ۳۲ دوچرخه سوار از ۱۲ تیم در چهار رده سنی موفق به عبور از خط پایان شدند.

در رده سنی نوجوانان، " آرشیا محسنی" از کلارآباد زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و قهرمان شد، " یاسین قلی زاده" از آمل و " مهیار عبادی" از محمودآباد در رده های بعدی این مسابقات قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان، " علی جوادی " و " امیرحسین بذری" هردواز کلارآباد به مقام های اول ودوم رسیدند و " محمد رمضانی" از تنکابن سوم شد. در رده سنی بزرگسالان" محمد نجات اللهی" از ساری بر سکوی قهرمانی تکیه زد و " حمیدرضا زمردیان" از بابل و " مهدی آل احمد " از بهشهر رده های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

دررده سنی پیشکسوتان، " مهدی لویی" از تیم ساری که چندی پیش به همراه تیم ملی در مسابقات جهانی حضور داشت، درمرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری کوهستان مازندران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و " جمشید جوادی" و " عباسعلی میررحمانی" هر دو از نکاء به ترتیب دوم وسوم شدند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران، با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان به میزبانی هیئت دوچرخه سواری شهرستان آمل برگزار شد، گفت: دوچرخه سوارانی که درمرحله دوم لیگ کوهستان مازندران شرکت کرده بودند، در هر چهار رده سنی، از مدعیان استان بودند و مسابقات در سطح فنی وبالایی برگزار شد.

عبدالمطلب کریمی  افزود: مسیرجنگلی سنگ درکا آمل، یکی از مسیرهای جدید وتازه شناخته شده برای مسابقات کوهستان است و می تواند در آینده از مسابقات مهم منطقه ای وکشوری نیز میزبانی کند.

وی با بیان اینکه دومین سال متوالی مسابقات لیگ دوچرخه سواری مازندران درحال برگزاری است، گفت، مسابقات امسال در چهار مرحله برگزار می شود که مرحله سوم اواخر شهریورماه در کلارآباد و مرحله چهارم وپایانی اواخر مهرماه در نکاء برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.