با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

والیبالیست‌های هراز از توان و تجربه مطلوب بهره بردند/ هورسان تیم پرمهره‌ای بود

مربی تیم والیبال لبنیات هراز با اشاره به اینکه والیبالیست‌های تیم‌مان از توان و تجربه خود به بهترین شکل بهره بردند، گفت: تیم والیبال هورسان هم تیم پرمهره‌ای بود که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کرد.

منتشر شده

در

مهران زارع پس از بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال که با پیروزی سه بر صفر لبنیات هراز مقابل هورسان رامسر برگزار شد؛ اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و پرتحرک را از خود نشان دادند و توانستند دیدار جذابی را رقم بزنند.

وی افزود: هراز در خانه بازی داشت البته هورسان رامسر در دو ست نخست خوب ظاهر شد ولی در ست سوم بازی تنگاتنگ را از خود نمایش داد درحالی که لبنیات هراز کار را با سه امتیاز به سود خود تمام کرد.

مربی تیم والیبال لبنیات هراز، تصریح کرد: هورسان بازیکنان با تجربه‌ای دارد و در ترکیب خود از دو بازیکن خارجی اثرگذار بهره برد، با توجه به شناخت کامل از این تیم آنالیز خوبی از آنها داشتیم و بازیکنان هراز توانستند دستورات و نظرات کادر فنی را به درستی در زمین پیاده کنند.

زارع با اعلام اینکه هراز در شروع لیگ برار را با چهار تیم سخت دیدار داشت، ادامه داد: در این بین سه تیم سپاهان، سایپا و سیرجان مدعی قهرمانی هستند و امیدواریم روند کار در ادامه بهتر از گذشته باشد.

وی گفت: بازیکنان هراز در شرایط خوب روحی و روانی برای تقابل آینده در ادامه لیگ قرار دارند و روز به روز شاهد درخشش بیشتر بازیکنان خواهیم بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.