با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

چهره واقعی آمریکا با تحریم ظریف مشخص شد

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مقام های آمریکایی دم از مذاکره می زنند گفت: با تحریم وزیر امور خارجه چهره واقعی آمریکا نمایش داده شد.

منتشر شده

در

سردار رسول سنایی‌راد بعدازظهر جمعه در یادواره ۳۳ شهید دهستان چلاو از بخش مرکزی شهرستان آمل گفت: امروز هم جمهوری اسلامی الهام بخش این فرهنگ ناب هست وبا اعتقاد راسخ به فرهنگ ایثار وشهادت وجان فدایی برای خاک کشور، پاسداران ایران اسلامی با شهامت پهپاد فوق سری وجاسوسی آمریکا را سرنگون می کند.

وی افزود: تا زمانی که همین فرهنگ جان فدایی ، ایثارو شهادت وروحیه جهادی در مردم ما وجود داشته و همچنان استوار باقی بماند، فشارها وجنگی که به ادعای خود غربی ها در حال وقوع در ایران بود، خنثی وباعث عقب نشینی شد.

اگر بزنند، می خورند

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکا دیگر نباید به مانند دهه های گذشته این تصور غلط وباطل را درخود داشته باشد که هراقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، واکنشی از ایران نخواهد شد، تصریح کرد، ما هم اراده وقدرت غیرقابل تصور از گذشته داریم، امروز رزمندگان آماده ایران از جنس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس واز جنس کربلا هستند و اگر دیوانگی کنند، بزنند، قطعا بد خواهند خورد.

سردار سنایی‌راد ادامه داد، اکنون دولت آمریکا نیز به این درک تقریبا رسیده که اگر علیه مواضع ایران اقدامی و وارد جنگ با جمهوری اسلامی شود، مطمئن باشد که دوران بزن درو به پایان رسیده وامکان ندارد که بزند  وبه راحتی در برود.

همه تلاش آمریکا برای تامین امنیت متحدانش درمنطقه

وی سرنگونی پهپاد جاسوسی و رادارگریزآمریکا به دست پاسداران انقلاب اسلامی را تنها بخشی از اقدام های قانونی نیروهای مسلح در پاسخ به زیاده خواهی های دشمنان در تجاوز به خاک سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد وگفت: هرچند پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی، مقامات کاخ سفید با دست پاچگی سعی در تلافی واقدام های مقابله به مثل داشتند، اما در نهایت با اذعان به قدرت منطقه ای ایران، عقب نشینی مصلحتی کردند.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا همچنین با بیان اینکه بعد از توقیف نفتکش ها توسط نیروهای مسلح ، حتی ادبیات سران کشورهای منطقه نیز به طور مشخص وقابل توجهی تغییرکرده است، گفت: بعد از این اقدام ها، حتی اماراتی که نفتکش های ایرانی را در اختیار داشتند وغرامت های روزانه دریافت می کردند، اکنون تیم های نظامی برای مذاکره به تهران اعزام واعلام می کنند که ما با ایران به دنبال جنگ نیستم وحاضر به مذاکره وجبران برخی از اشتباهات گذشته شان درقابل کشورمان هستند.

سردار سنایی‌راد ادامه داد، همه تلاش هایی که آمریکا به شکل های مختلف درسطح منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد، تامین امنیت پایدار برای متحدانش هست که از آنها اخاذی های دلار می کند.

وی با تاکید براینکه خود آمریکا عامل ومحور ناامنی در منطقه وکل جهان هست، افزود: مقام های آمریکایی با سردمداری ترامپ، در استیصال فکری قرارگرفتند به طوری که در ادامه حرف های مفت ویاوه گویی هایی که دارند، توان موشکی ایران که ثابت شده هست، آن را ادعای فتوشاپی می خوانند که کاملا این نوع ادبیات احمقانه ودور از ذهن است.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد، جمهوری اسلامی ایران، امروز به مرحله کاملا خودکفایی در ساخت پیچیده ومجهزترین تجهیزات جنگی ورزمی وتدافعی رسیده است و با نیروهای نظامی آماده، جهاد وجان فدایی که برای رهبری وکشور دارد، درمقابل عمل ادعای فتوشاپی بودن یا واقعی بودن را نشان خواهد داد.

دعوت آمریکا بر مذاکره فشار بر ایران

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه وقتی آمریکا با قدرت ایران مواجه وبه آن اذعان پیدا می کند و با پیش دستی به دنبال مذاکره با کشورمان هست، اضافه کرد، خواسته آمریکا برای مذاکره با ایران، دست کشیدن ایران از توانمندی های هسته ای ، موشکی وقدرت منطقه ای است و درحالی که با چاقو تحریم در زیر گلو، درخواست مذاکره با مقام های کشورمان را دارند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تن به ذلت و از روی فشار وتهدید پای میزمذاکره نخواهد نشست واین نوع مذاکره در مواجه با ایران از جانب هرکشوری باشد، با جواب منفی مواجه خواهد شد.

رو شدن چهره واقعی آمریکا با تحریم ظریف

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مقام های آمریکایی درحالی دم از مذاکره و درخواست نشست رودر رو با جمهوری اسلامی ایران را دارند که وزیرامورخارجه کشورمان که نماینده ایران وطرف مذاکره با آنها است را تحریم می کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.