با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کلاهبرداری 430 میلیاردی در بابل

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که از 48 شهروند به مبلغ 430 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بابل خبر داد.

منتشر شده

در

سردار سید محمود میرفیضی، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در برخی از شهرستان‌های استان با استفاده از چک‌های جعلی و تقلبی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل، موفق به شناسایی متهم به کلاهبرداری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را که با ارائه چک‌های تقلبی و جعلی اقدام به خرید برنج از کشاورزان در شهرستان‌های بابل، ساری، بهشهر، آمل و محمود آباد می کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مسؤول با اشاره به کشف 17 فقره چک تقلبی و 10 تن برنج حاصل کلاهبرداری از متهم، اظهار داشت: متهم به کلاهبرداری در بازجویی پلیس، تاکنون به 430 میلیارد ریال کلاهبرداری از 48 شهروند در سطح استان اعتراف کرد.

میرفیضی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: علاوه بر رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش و معاملات از پذیرش چک و اوراق مالی بدون اطلاع دقیق از اصالت آن و همچنین اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.