با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کلنگ‌زنی چهارمین پایگاه اورژانس 115 شهری آمل

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل گفت: کلنگ چهارمین پایگاه اورژانس 115 شهری آمل با حضور مسؤولان در زمینی به مساحت 300 متر مربع در خیابان نور پاسداران 4 به زمین زده شد.

منتشر شده

در

جواد رمضانی از کلنگ‌زنی چهارمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری آمل با حضور مسؤولان و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در خیابان نور پاسداران ۴ خبر داد.

وی با اعلام اینکه این اقدام پسندیده در دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع) انجام شد، افزود: این پایگاه اورژانس در زمینی با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری آمل ایجاد می‌شود و مکان بسیار مناسب به لحاظ کم بودن ترافیک و دسترسی به مناطق مختلف شهری است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل با بیان اینکه هم‌اکنون این ۶۸ پرسنل مشغول فعالیت در شهرستان هستند، تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای اورژانس، چهارمین مرکز اورژانس آمل در موقعیتی کلنگ‌زنی شد که کمترین ترافیک در مسیرها برای انجام مأموریت را دارد و پس از کارشناسی‌های گسترده شهری و استانی بهترین مکان برای انجام مإموریت‌ها در نقاطی همانند بلوار شیخ فضل‌الله نوری، خیابان نور، مسیر ارتباطی آمل به چمستان، منطقه فرهنگ‌شهر، بلوار ولایت، بلوار امام خمینی و خیابان طالب آملی طی کمترین زمان است.

این مسؤول بیان کرد: مهمترین هدف مأموران اورژانس ۱۱۵ سپری کردن کمترین زمان در ترافیک است و این مرکز با موافقت رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران ایجاد می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه هم‌اکنون سه مرکز اورژانس دولتی با چهار دستگاه آمبولانس در حوزه شهری خدمات ارائه می‌دهند، ادامه داد: در محور هراز نیز پنج پایگاه جاده‌ای فعال بوده و تنها اتوبوس آمبولانس فعال مازندران در شهرستان آمل مشغول خدمت‌رسانی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل در این مراسم، اظهار کرد: زمین این مرکز اورژانس توسط شهرداری آمل تقبل شده و پروژه‌ای کاملا مردمی و خیرساز است.

فرامز اکبری با اشاره به اینکه مراکز اورژانس ۱۱۵ در شهرستان آمل نیاز به توسعه دارند، افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران تا ساختمان احداث نشود مجوز بهره‌برداری نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: با همت خیران و مسؤولان شهری می‌توانیم یک یا دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیگر در شهرستان آمل برای برخورداری مردم و همشهریان اضافه کنیم.

اکبری گفت: امیدواریم با همکاری تنگاتنگ خیران ساختمان چهارمین مرکز اورژانس ۱۱۵ شهری آمل در پاسداران ۴ در مدت زمان یک سال به بهره‌برداری برسد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.