با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی بخش لاریجان آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: 3 هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی با تخریب بنای سه طبقه در روستای آخا منطقه امیری بخش لاریجان آزادسازی شد.

علی اصغر اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان، اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در بخش کوهستانی لاریجان آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه این بنای غیرمجاز در روستای در روستای آخا منطقه امیری قلع شد، افزود: متخلف بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی کرده و در آن احداث ساختمان در سه طبقه انجام داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: با دستور مقام قضائی بنای غیرمجاز قلع و قمع شده و عرصه ملی توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل آزاد شد.

وی با اشاره به در اجرای دستور رئیس دادگاه بخش لاریجان، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل، سرجنگلبانی لاریجان و امامزاده عبدالله با همکاری مأموران انتظامی بخش لاریجان، متذکر شد: با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های قضائی و انتظامی این اقدام بزرگ در راستای حفظ طبیعت بکر لاریجان و منابع طبیعی به سرانجام رسید.

اسماعیل‌زاده گفت: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی ملت ایران است و برابر قانون با افراد خاطی برخورد قاطع می‌شود همچنین هموطنان و همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی را اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.