با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران ایجاد می‌شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران با اشاره به ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران، گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی در یک زمین قابل توجه سرمایه‌گذاری می‌کند که گنجایش آن بیش از ۴۰۰ بنگاه و نمایشگاه اتومبیل است که در آمل فعالیت دارند و می‌توان این تعداد در این جایگاه جانمایی شود.

سید محمود حسینی پور ظهر امروز در بازدید از جانمایی شهرک نمایشگاهی خودروی مازندران در این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بزرگترین پروژه نمایشگاه خودرو در استان مازندران ایجاد که می‌تواند از لحاظ اقتصادی باعث تحولات شود.

وی بیان کرد: مازندران به عنوان استان مقصد گردشگری در شمال کشور است و این گام مهم می‌تواند با ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو باعث رونق روزافزون شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید در این راستا موضوع سیما و منظر شهری در دستور کار قرار گیرد و ساماندهی لازم در این مورد داشته باشیم.

وی متذکر شد: هم اکنون سیما و منظر شهری، با توجه به طبیعت بی‌نظیر و زیبایی خدادادی زیبنده استان مازندران نیست.

حسینی‌پور یادآور شد: یکی از بحث‌هایی که در سیما و منظر شهری باید ساماندهی کنیم، ساماندهی صنف‌هایی است که به نوعی مزاحمت دارند و در شهرها باعث ایجاد گره‌های ترافیکی و با پراکندگی باعث سردرگمی می‌شوند.

حسینی‌پور با اشاره به ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو در مازندران، متذکر شد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی در یک زمین قابل توجه سرمایه‌گذاری می‌کند که گنجایش آن بیش از ۴۰۰ بنگاه و نمایشگاه اتومبیل است که در آمل فعالیت دارند و می‌توان این تعداد در این جایگاه جانمایی شود.

وی با اعلام اینکه پس از آماده شدن مجوزات لازم، سرمایه گذار قول داد تا دو سال آینده در این مکان شهرک نمایشگاهی ایجاد شود، گفت: از سرمایه‌گذارانی که براساس قانون برای پیشرفت مازندران سرمایه‌گذاری دارند حمایت می‌کنیم.

حسینی‌پور بیان کرد: این طرح برای نخستین بار در استان مازندران اجرا می‌شود و امید داریم در تمام شهرهای استان گسترش پیدا کند همچنین هر شهری در این راستا پیش قدم شود به اجرای طرح سیما و منظر شهری کمک کند از بسته‌های حمایتی تسهیلات و خدمات بهره گرفته و مورد حمایت هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.