با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بررسی مشکلات 1400 روستا با تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران با اشاره به تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران، گفت: با ایجاد این سامانه مشکلات بیش از یک هزار و ۴۰۰ روستا بررسی شد.

سید محمود حسینی پور شب گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان همزمان با هجدهمین سفر شهرستانی استاندار و مدیران ارشد استانی، اظهار کرد: تاکنون هیچ کس بدون تلاش به جایی نرسیده است و با تلاش و کوشش می توان به قله های پیشرفت و ترقی رسید.

وی با اشاره به عملکرد جهادی مسؤولان در سطح کشور، افزود: رهبر انقلاب اخیرا در توصیه به مسؤولان کشوری تأکید داشتند که مدیران و مسؤولان باید ۲۴ ساعت و شبانه روز برای مردم کار کنند.

استاندار مازندران با اشاره به نقش ویژه رسانه ها در پوشش اخبار و لزوم پیوست رسانه ای در برنامه های دستگاه ها و نهادهای اجرایی، تصریح کرد: اگر امروزه کشورهایی همانند چین رشد کردند برای این است که مردم آنها همانند ساعت کار می کنند و جدی کار و تلاش دارند.

وی با اعلام اینکه در مدیریت مدرن ارزیابی کارمندان ثانیه به ثانیه محاسبه می شود، خاطرنشان کرد: امروزه به شدت نیاز به تلاش و جهاد داریم و شرایط کشور بنا به فرموده رهبر انقلاب برای کار شبانه روزی است البته باید بدانیم مردم کشورمان وفادار و همیشه در صحنه هستند و ۴۴ سال پای اسلام اسلامی ایستادند پس ما وظیفه داریم کار کنیم، گره های مردم را باز کرده و بر روی نفس خودمان پا بگذاریم تا کار مردم را راه بیاندازیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن در حال ناامیدی مردم است و لحظه به لحظه تبلیغ دارد که مدیران انقلاب ناکارآمد هستند، گفت: ما راه زیادی برای رسیدن به قله داریم، دشمن تمام توان خود را برای نابودی انقلاب دارد و ما هم تمام توان مان را باید بگذاریم که به پیچ پایانی قله پیشرفت برسیم.

حسینی پور با اعلام اینکه در مقابل قدرت های استکبار و آمریکا مقاومت کردیم تا به پیچ آخر رسیدیم، ادامه داد: ما در مسیر حق و رسیدن به عدالت هستیم و کار را ما تمام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هجدهمین سفر شهرستانی به آمل ۷۹ گروه بازرسی از مجموعه مدیران استانی تشکیل شد که از ۳۰۷ روستا بازدید کرده و تمام روستاها و بخش ها را زیرنظر گرفتند، خاطرنشان کرد: ۴۰ فراوانی مشکلات و مطالبات مردمی با محورهای مختلف در روستاها و شهرها در این سفر شناسایی شد و مدیران ۴۵ ملاحظات و پیشنهادات در بخش های پنج گانه را ارائه دادند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پس از ارزیابی لازم پنج دستگاه در آمل به عنوان دستگاه هایی با عملکرد عالی انتخاب شدند، متذکر شد: پنج دستگاه عملکرد ضعیف داشتند همچنین در این سفر مشخص شد که سه دستگاه هم نیاز به تغییر دارند.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در همه دستگاه ها و ادارات آمل، خاطرنشان کرد: ۶۹ مدیر استانی با سفر به آمل در میز خدمت شرکت کردند تا مردم مستقیم مسائل خود را با آنها مطرح کنند، حضور مدیران کل در میز خدمت باعث شد تا از نزدیک با مردم باشند و برای همه روستاهای آمل فرم اعلام نظر طراحی شد.

وی با بیان تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران، گفت: با ایجاد این سامانه مشکلات بیش از یک هزار و ۴۰۰ روستا بررسی شد.

استاندار مازندران با اشاره به لزوم برندسازی در حوزه باغداری، کشاورزی و دامداری در روستاهای مازندران، ادامه داد: موضوع برندسازی در حال مطالعه است تا مردم در آینده نزدیک محصولات تضمین شده استفاده کنند.

وی به تأکید بر اینکه آمل به عنوان قطب اقتصادی برای مازندران الگو و نمونه شود، گفت: باید برندهای مختلف در روستاها ایجاد شود البته معتقدم مردم آمل باید برای خودشان تصمیم بگیرند و مدیران بومی وارد میدان تصمیم شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.