با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

حماسه ششم بهمن آمل نماد استکبارستیزی دیار علویان است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: حماسه ششم بهمن آمل نمادی از حماسه ایران اسلامی توسط مردم این دیار است و افتخارات این حماسه بر کسی پوشیده نیست.

قاسم عزیززاده گرجی یک شنبه شب در دیدار صمیمانه با خانواده شهدا، فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: اهل بیت و معصومان باید الگوی مان در زندگی فردی و اجتماعی باشند و مسیر زندگی درست و صحیح خود را در زندگی اهل بیت بیابیم.

وی با اشاره به شهادت حدود ۲۰ هزار شهید در حملات وحشیانه رژیم صهیونیست به مردم بیگناه نوار غزه، افزود: بیش از ۷۰ درصد شهدا از بین  زنان و کودکان بودند و ما هم این حرکت وحشیانه رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی را محکوم می کنیم و علاوه بر حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام می کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به هجدهمین سفر استاندار مازندران و ۸۰ مدیر و مسوول ستادی، تصریح کرد: خیلی از شهرستان ها متاثر از این شهرستان تاریخ ساز بوده و هستند و در عرصه های مختلف آمل توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و حرف زیادی برای گفتن دارد.

عزیززاده گرجی با اعلام اینکه با حضور استاندار و ۸۰ مدیر ستادی آمدیم تا دغدغه ها را پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه آملی ها در عرصه دفاع مقدس، آفرینش انقلاب اسلامی و تثبیت انقلاب بزرگان زیادی داشته و اثرگذار بوده است، گفت: امروزه هم مردمان این شهرستان در سطح ملی تاثیرگذار هستند و نمادی از حماسه ایران اسلامی توسط مردم این دیار حماسه اسلامی ششم بهمن است و افتخارات مردم غیور بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری بی نظیر داشتند و امام راحل هم در وصیت نامه سیاسی الهی خود تنها حماسه اسلامی که نام برده ششم بهمن آمل است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه در ششم بهمن آملی ها بساط کمونیست ها را در هم پیچیدند، متذکر شد: جمعی از دلدادگان انقلاب هم امروزه در قالب مجموعه مردمی و اسلامی در تلاش هستند تا معرفی درست و صحیح از این حادثه داشته باشند تا در جهت تبیین ارزش ها گام برداریم.

وی با اعلام اینکه بیش از یک هزار و ۲۰ شهید آملی در هشت سال دفاع مقدس و هشت شهید مدافع حرم از این شهرستان تقدیم شدند، یادآور شد: باید همه مان به داشته ها و توفیقات اصلی مان که هویت ما است ببالیم زیرا به واسطه برخی خلا، شکاف ایجاد می شود و باید بدانیم که خیلی سرمایه های مان باید هزینه شود تا به جایگاه اصلی خود برگردیم.

 عزیزاده گرجی با اشاره به وجود علما و دانشمندان زیادی که در عصر حاضر در این شهرستان نورافشانی کردند و در ادوار مختلف تاریخ درخشیدند، افزود: علامه ذوالفنون آیت الله حسن زاده آملی علامه دهر و مفسر کبیر قرآن آیت الله جوادی آملی از مفاخر این دیار هستند و افتخار جهان اسلام محسوب می شوند هرچند بسیاری از علما و بزرگان آمل در سطح جهانی اثرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه آمل در صنعت قطب صنعتی مازندران بوده و تولیدات فراوان در سطح ملی و بین المللی دارد که لازم است به مشکلات صنعتگران توجه شود، ادامه داد: باید مشکلات صنعت و تولید رفع شود.

عزیزاده گرجی با بیان اینکه در حوزه گردشگری فضاهای مهمی در آمل شامل کوه، جنگل، جلگه، مسیر تردد اصلی دسترسی به پایتخت مهیا همانند جاده هراز است، خاطرنشان کرد:  فضای جنگل، نزدیکی به دریا و کوهستان دستاورد بزرگی است که هر گام این سرزمین می تواند ظرفیت ویژه برای شهرستان آمل باشد و باید ظرفیت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی با اعلام اینکه در بخش های فرهنگی و اجتماعی توفیقات خوبی حاصل شد، افزود: برای اولین بار برخی اتفاقات مناسب در همین شهرستان اتفاق افتاد و در حوزه های خیریه خیران نیک اندیش مشاهده کردیم که این افراد در حوزه های مختلف برای حمایت از مجموعه فعالیت های دولت و کمک به مردم توفیقات خوبی داشتند.

عزیزاده گرجی گفت: باید در جهت ساماندهی تولیدات صنعتی، تجاری و گردشگری به مازندران توجه شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.