با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران در سفر شهرستانی به آمل گفت: پروژه‌های مهم نیمه‌تمام و پروژه‌هایی که نیاز به حمایت ویژه است امروز در ستاد تسهیل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سید محمود حسینی‌ور استاندار مازندران از صبح امروز در قالب هجدهمین سفر شهرستانی مسؤولان استانی به این شهرستان آمد.

استاندار مازندران پس از دیدار با حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل با حضور در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع) به عنوان بزرگترین گلزار شهدای مازندران با اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق کرده و به زیارت آستان امامزاده ابراهیم رفت.

استاندار مازندران در بدو ورود به شهرستان آمل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر یک روزه پس از زیارت قبور شهدا و امامزاده واجب التعظیم از فضای معنوی این مکان مقدس بهره گرفتیم.

سید محمود حسینی‌پور افزود: در این سفر تلاش داریم تا ارادت مستقیم با مردم شهرستان آمل داشته باشیم و از نزدیک با حضور در مناطق روستایی به بررسی مشکلات و معضلات بپردازیم.

وی تصریح کرد: بررسی مسائل مربوط به شهرستان آمل امروز در دستور کار قرار دارد همچنین رسیدگی به وضعیت مسائل اداری و نظارت بر مجموعه عملکرد ادارات در اولویت قرار دارد.

استاندار مازندران بیان کرد: بررسی پروژه های مهم و اولویت‌دار شهرستان آمل، پروژه های نیمه تمام و رسیدگی پروژه‌های که نیازمند حمایت ویژه است در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران، یادآور شد: ملاقات با نخبگان شهرستان آمل، نمایندگان اقشار مختلف و خانواده شهدا و ایثارگران در این سفر انجام می شود و جلسه شورای اداری آمل امشب ساعت ۲۱ برای جمع‌بندی نهایی برگزار خواهد شد.

پیش‌قدمی شهرها در طرح سیمای شهری

استاندار مازندران  همچنین در ادامه از زمین ۲۱ هکتاری که برای ایجاد شهرک صنفی نمایشگاه‌داران در نظر گرفته شده بازدید کرد و با اشاره به اینکه طرح سیما و منظر شهری به تمام شهرهای مازندران گسترش یابد،گفت: به‌ ویژه اگر در هر شهر در اجرای طرح سیمای شهر پیش‌گام شود از بسته‌های حمایتی استان هم در تسهیلات و هم سایر بهره‌مند می‌شوند.

حسینی‌پور اظهار کرد: استان مازندران به دلیل اینکه مقصد گردشگری است، مسأله سیما و منظر شهری مهم است، در حال حاضر این سیما و منظره‌ای که در شهرستان‌های استان داریم مشاهده می‌کنیم، زیبنده مازندران نیست.

استاندار مازندران بیان کرد: یکی از بحث‌ها ساماندهی صنف‌هایی است که باعث ایجاد گره‌های ترافیکی شده و پراکندگی اینها موجب سردرگمی مردم خواهد شد.

حسینی‌پور تصریح کرد: در این مکان یک سرمایه‌گذار خصوصی درحال برنامه‌ریزی است و زمین قابل توجهی هم در نظر گرفت که کل بیش از ۵۰۰ بنگاه اتومبیل که در شهرستان آمل در این نمایشگاه جانمایی شود.

وی یاداور شد: به محض اینکه مجوز صادر شود طی مدت دو سال این مکان آماده شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه این کار برای اولین بار در استان انجام می‌شود که به طور حتم ما از این طرح حمایت می‌کنیم، گفت: این طرح به تمام شهرهای مازندران گسترش یابد؛ به‌ ویژه اگر در هر شهر در اجرای طرح سیمای شهر پیش‌قدم شود از بسته‌های حمایتی استان هم در تسهیلات و هم سایر بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، زمینی برای ایجاد ۵۵۰ غرفه نمایشگاه داران اتومبیل درنظر گرفته شده که سرمایه گذار برای انجام این کار با مشکلاتی مواجه بوده که در بازدید استاندار این موضوعات مورد بررسی قرار گرفته و دستورهای لازم داده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.