با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

استکبارگران به دنبال ارائه نسخه های غلط و گمراه کننده از زن مسلمان هستند/ دشمنان می خواهند ذائقه جوانان را تغییر دهند

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمنان در حال اغواگری هستند و می خواهند از زن مسلمان نسخه های غلط و گمراه کننده نشان دهند، گفت: ارائه نسخه های غلط کار دشمنان است تا ذائقه جوانان را تغییر دهند

روح الله سلگی در یادواره شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد و 14 شهید منطقه بالاکوه در روستای کوهستانی اندوار، اظهار کرد: یادواره شهدا بهترین فرصت برای بازخوانی و بازنشر ارزش های اسلامی و همه داشته های ارزشمند ما است.

وی با اشاره به اینکه عاشورا مقاطع مختلفی با پیام های ارزشمند گوناگون دارد، افزود: بعد یک هزار و 400 سال پیام امروزه شاهد انتشار روزافزون نهضت حسینی هستیم که ابتدا توسط حضرت زینب(س) نقل و سینه به سینه منتقل شد تا شهدای ایران اسلامی هم حاملان بزرگ پیام عاشورایی و حسینی باشند و سرآغاز روند ازلی و الهی نبرد حق و باطل امام حسین(ع) بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: امام سوم شیعیان در صحرای کربلا یا باید برابر ظلم یزیدیان تسلیم می شد و بیعت می کرد که در این صورت هیچ نشان از اسلام اصیل و ناب محمدی وجود نداشت و فقط یک پوسته ای اسلام توسط افراد نااهل به گروگان گرفته شد ولی در مسیر دیگر این امام معصوم دست به قیام زد و با شمشیر آخته بر ظلم و ظالمان پلید ایستادگی کرد.

سلگی با اعلام اینکه امام حسین(ع) در این کارزار شهید شده و با خونش دشمنان را رسوا کرده است، بیان کرد: این امام اسلام اصیل و ناب را با شهادت خود نجات داد.

وی با بیان اینکه انتقام خون خدا توسط صالحان گرفته می شود، خاطرنشان کرد: هر صحنه عاشورا سراسر پر از پند و اندرز است و در دوران اسارت نیز نطق آتشین حضرت زینب(س) راهگشا بود و برابر همه غم و اندوه کمر شکن جز زیبایی چیزی ندیده است که این پیام زن اصیل اسلامی و مسلمان در تاریخ اسلام است.

سلگی با اعلام اینکه دشمنان امروز در حال اغواگری هستند و می خواهند از زن مسلمان نسخه های غلط و گمراه کننده نشان دهند، متذکر شد: ما در مقابل کسانی که ملت مان را متهم به عدم رعایت حقوق زنان می کنند این سؤوال را داریم که آیا در مکتب و مذهب شما زن جایگاهی باشکوه تر و رفیع تر از حضرت زینب دارد؟

وی ادامه داد: در نظام 2 هزار و 500 ساله سلطنت زنی به نام آوری حضرت زینب نداریم که استکبارستیز و استبدادستیز باشد همچنین دشمن با اغواگری به دنبال ارائه نسخه های غلط است تا ذائقه جوانان ما را تغییر دهد هرچند پیام عاشورا برای همه انسان ها در همه عصرها روشن است و در هر حال باید زمان شناس باشیم، جبهه حق و باطل را بشناسیم و استکبارستیز و استبدادستیز در سرشت مان جای داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در برخی برهه از زمان باید فدای عقاید و اعتقادات خود شویم تا اعتقادات و اندیشه های ناب اسلامی لگدمال نشود، گفت: مکتب و انقلاب اسلامی بدهکار عاشورا و قیام کربلا است زیرا اگر عاشورا الگوی ما نبود مقابل ظالمان، استبداد رضاخوانی و استعمارگران تسلیم می شدیم و برابر چپاولگران به این سرزمین شکست می خوردیم.

وی افزود: رضاخان به دنبال تحمیل کشف حجاب بر ملت ایران اسلامی بود ولی مردم 90 سال پیش ایستادند و در این مسیر هزاران شهید در مناطق مختلف برای حفظ اعتقادات به شهادت رسیدند، در مسجد گوهرشاد افراد به خاک و خون کشیده شدند ولی دست از حجاب نکشیدند هرچند این مهم را مدیون فرهنگ عاشورا هستیم.

سلگی با اعلام اینکه اگر عاشورا نبود نمی توانستیم در یک جنگ نابرابر با تمام تجهیزات دشمن به پیروزی برسیم درحالی برای تهیه سیم خاردار ناتوان بودیم، بیان کرد: بعد 200 سال ایران اسلامی در هشت سال دفاع نابرابر و مقدس یک وجب از خاک خود را تقدیم بیگانگان نکرد و اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه با مکتب عاشورا در تحریم اقتصادی و تحریم علمی به انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا کردیم و به پیشرفته ترین موشک های دنیا رسیدیم، بیان کرد: با این مکتب مقابل تهدیدات گوناگون و روی میز دشمنان ایستادگی کردیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروزه جغرافیای سیاسی و عقدیتی ایران اسلامی تا کنار مدیترانه رفته است، یادآور شد: دشمن روش های خود را تغییر داده و جریان باطل هر روز مقابل اسلام رنگ عوض می کند هرچند ایران اسلامی میراث دار جبهه حق بوده و ستون خیمه مستضعفان عالم است.

سلگی تصریح کرد: دشمن زمانی آب را بر روی کودکان حرم اهل بیت تحریم کرد و امروزه دارو را بر روی کودکان معصوم سرطانی کشورمان تحریم کرده و بسته است پس با این وجود در می یابیم که روش ها همان است.

وی با بیان اینکه اهریمن استکباری مقابل مان به جنگ ترکیبی روی آورده است و به ترکیب جنگ های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی با الگوها و روش های مختلف سوق یافت، متذکر شد: باید همانند روزهای جنگ تحمیلی برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد همچنین دشمن به دنبال رخنه در صفوف مختلف ملت ایران است تا ما را دچار تفرقه و دین گریزی کند، ذائقه جوانان را عوض کرده و به دنبال کشف حجاب است البته رهبر انقلاب آن را حرام سیاسی اعلام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات مختلف معیشتی را مردم کشورمان تجربه کردند، ادامه داد: ما باید بدانیم مسؤولان نوکر مردم هستند ولی جای شرم دارد که بعد چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی مسؤولانی همانند استاندار و معاونان استاندار به روستاهای کمتر برخوردار و صعب العبور کوهستانی همانند نشل و اندوار سفر نکرد، پای درد دل مردم قرار نگرفت و مشکلات مردم تلمبار شد.

وی گفت: امروزه فصل جدیدی از توسعه و رفع محرومیت در مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار آغاز شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.