با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بهره مندی 220 هزار متقاضی خدمات بهزیستی توسط اورژانس اجتماعی مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی مازندران گفت: 500 هزار مازندرانی از خدمات مشاوره‌ای، مددکاری، اورژانس اجتماعی، خط تلفن 123 و خدمات 1480 سازمان بهزیستی بهره گرفتند.

وحید حسین‌زاده اظهار کرد: در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در استان مازندران برای جامعه هدف بهزیستی اتفاقات خوبی انجام شد که در مهم‌ترین اقدام بیش از ۷۰ مسکن محرومان با همکاری خیران در این ایام در شهرهای مختلف استان به نیازمندان و متقاضیان اهدا شد.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۴۰ فرصت شغلی با استفاده تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف در دهه فجر ایجاد شده است همچنین در دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در سازمان بهزیستی ایجاد شده و تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن با کمک خیران و مسؤولان ارشد استانی و دیگر دستگاه های دولتی مرتبط در جامعه هدف سازمان بهزیستی به بهره‌برداری رسیده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: حدود ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر از خدمات سازمان بهزیستی به صورت مستمر و غیرمستمر در مازندران استفاده می‌کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه حدود ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان از خدمات مشاوره‌ای، مددکاری، اورژانس اجتماعی، خط تلفن ۱۲۳ و خدمات ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی از واحدهای تخصصی سازمان بهزیستی است که از سال ۱۳۷۸ افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۹ مرکز اورژانس اجتماعی در استان مازندران فعالیت دارند که اورژانس اجتماعی شهرستان آمل در سطح ۲ ارائه خدمات می‌دهد و می‌تواند افراد را به صورت موقت نگهداری کند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۴۵ هزار تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی در قالب همسرآزاری، کودک آزاری، فرزند آزاری، اختلافات خانوادگی، معلول آزاری و سالمندآزاری انجام شده است، بیان کرد: افراد در این راستا از خدمات رایگان اورژانس اجتماعی استفاده کردند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: همه اقشار مردم، دانش‌آموزان و خانواده‌های در معرض آسیب و آسیب دیده در صورت مشاهده مشکلات و معضلات حتما با شماره تماس ۱۲۳ تماس بگیرند تا از خدمات رایگان اورژانش اجتماعی بهره بگیرند.

حسین‌زاده بیان کرد: هم اکنون ساخت و احداث اورژانس اجتماعی برای سه شهرستان سوادکوه شمالی، کلاردشت و سیمرغ در دست اقدام است تا مردم و جامعه هدف بهزیستی از خدمات رایگان بهره بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.