با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بازدید هیأت تجاری مانگیستائو قزاقستان از پروژه مدرن تولید گل و گیاه در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / هیأت تجاری و اقتصادی 35 نفره استان مانگیستائو کشور قزاقستان پس از دیدار با استاندار مازندران شامگاه پنج شنبه از پروژه مدرن تولید گل و گیاه زینتی در آمل بازدید کرد.

هیأت تجاری و اقتصادی  ۳۵ نفره استان مانگیستائو کشور قزاقستان از صبح روز پنج شنبه سفر یک هفته ای خود به مازندران را آغاز کرد و پس از دیدار با سید محمود حسینی پور استاندار مازندران راهی شهرستان آمل شد.

این هیأت تجاری و اقتصادی به سرپرستی کولژانوف کانات معاون اول استان مانگیستائو کشور قزاقستان برای تقویت بسیاری از همکاری های تجاری، کشاورزی، اقتصادی و دریایی وارد مازندران شدند که ژان بیربای ماتایف رئیس مصلحت استان مانگیستائو هم هموطنان خود را همراهی می‌کند.

این هیأت خارجی در نخستین بازدید خود از یک مجموعه های تک و پیشرفته تولید گل و گیاه زینتی آنتاریوم در شهرستان آمل بازدید کردند و از مراحل مختلف تولید بذر، کاشت، پرورش، محصول دهی، صادرات و قیمت محصول مطلع شدند.

در راستای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری هیأت ۳۵ نفره تجاری، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و ورزشی به ریاست کولژانف کانات معاون استاندار استان مانگیستائو قزاقستان وارد مازندران شد و در این سفر یک هفته ای کاردار سفارت قزاقستان و سرکنسول قزاقستان در ایران همراه تجار و فعالان اقتصادی قزاقستان است.

نشست با استاندار مازندران در محل استانداری، جلسات متعدد با فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی، نشست با شهردار ساری و شورای شهر و شورای استان از دیگر برنامه های هیأت تجاری قزاقستان است که بسیاری از مراکز اقتصادی، کشاورزی، تولیدی، تجاری، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مازندران و بندر امیرآباد بازدید می کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.