با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم تبادلات دریایی و همکاری بنادر امیرآباد و آکتائو قزاقستان با حداکثر توان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس مصلحت استان مانگیستائو قزاقستان با اعلام لزوم همکاری تنگاتنگ بین ایران و قزاقستان، گفت: امیدواریم بنادر امیرآباد مازندران و آکتائو قزاقستان بتوانند با حداکثر توان ممکن با یکدیگر همکاری و تبادل داشته باشند.

ژان بیربای ماتایف امشب در بازدید هیأت تجاری و اقتصادی ۳۵ نفره استان مانگیستائو کشور قزاقستان از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران، اظهار کرد: در سفر هفت روزه به مازندران به دستاوردهای خوبی رسیدیم و بازدیدهای اثرگذار و مطلوب داشتیم.

وی با قدردانی از مهمان نوازی خوب مازندرانی ها، افزود: در این استان شمالی کشور ایران کارخانجات بزرگ فعالیت دارند که از کمپانی های بزرگ در بین کشورهای منطقه و دنیا هستند که زمینه همکاری مان را مستحکم تر خواهد کرد.

رئیس مصلحت استان مانگیستائو قزاقستان تصریح کرد: امیدواریم زمینه های همکاری با مازندران بیش از پیش فراهم و تعمیق شود زیرا مازندران از استان های فعال، پویا و سرسبز کشور ایران است.

ژان بیربای ماتایف خاطرنشان کرد: نتایج خوبی در این سفر به همراه اعضای هیأت تجاری و اقتصادی داشتیم که نتیجه های سفر هر لحظه توسط رسانه های کشورمان منتشر می شود همچنین پس از بازگشت به وطن حتما نتایج سفر را در بین تجار و فعالان اقتصادی تجاری کشورمان بازگو می کنیم تا زمینه فعالیت و همکاری بیشتر از گذشته فراهم شود همچنین از مدیران مجموعه ایران هم برای سفر به منگستائو قزاقستان دعوت می کنیم.

وی با اعلام اینکه اعتقاد دارم که باید همکاری تنگاتنگ بین کشورهای ایران و قزاقستان حاکم باشد و همیشه دو کشور یکدیگر را حمایت کنند، بیان کرد: امیدواریم بنادر امیرآباد مازندران و آکتائو قزاقستان بتوانند با حداکثر توان ممکن با یکدیگر همکاری و تبادل داشته باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.