با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تلالؤ انوار 2 خوشنام دفاع مقدس در دیار علویانِ هزارسنگر آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / دیار هزار سنگر آمل معطر به عطر شهدا است، خوشنامان چراغ راه هدایت و روشنایی هستند؛ بعد سالیان سال دوری و فراغ آمدند تا ما در خواب غفلت نمانیم و به خودمان بیاییم.

قربانعلی مسافر|شهرستان آمل دیار هزار سنگر و سرزمین شهدا است، بیش از یک هزار و ۲۱ شهید از این شهرستان در روزهای پیروزی پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت و مرزهای کشور تقدیم اسلام و انقلاب شدند و مردان و زنان این سرزمین همیشه در صحنه هستند.

شهدای خوشنام این روزها گل سرسبد هستند و نور مظلومیت و غربت آنها مایه توسل و تمسک شده است.

از بین ۱۳ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که نام و نشان را از مادر سادات به ارث برده اند و در دیار علویان تشییع می شوند، دو شهید خوشنام در دارالمؤمنین آمل باعث آرامش و اقتدار بیش از پیش هستند و شمع وجود علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت را نورافشانی می کنند.

مردم کشورمان ولایتمدار و عاشق شهید و شهادت هستند و با یادگاران هشت سال دفاع مقدس انس و الفت دیرینه دارند، برای گره گشایی به شهیدان متوسل می شوند و آنها را امامزادگان عشق و عاشقی می دانند.

باید از شهید و شهادت دم بزنیم و در مسیر شهدا گام برداریم تا به گمراهی و ظلالت نیافتیم.

شهدا چراغ راه هدایت و روشنایی هستند؛ بعد سالیان سال دوری و فراغ آمدند تا ما در خواب غفلت نمانیم و به خودمان بیاندیشیم.

در شهر هزار سنگر آمل که ریشه در دشمن ستیزی و ولایت پذیری دارد و با جای گرفتن در وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ماندگاری و جاودانگی را با نابودی کمونیست ها رقم زده است، شب ها و روزها با نورانیت شهدای خوشنام دفاع مقدس روشنایی گرفته است، شهیدان گمنام این روزها در آمل میهمان بودند، از دانشگاه ها گرفته تا مدارس، ادارات، محافل عزای بی بی دو عالم و یادواره های شهدا.

شهدای خوشنام از صبح امروز پس از تشییع در مرکز مازندران راهی دیار هزار سنگر شدند.

شهید گمنام 25 ساله که در عملیات ایذایی، والفجر 8 بوارین به جمع شهدا پیوست بر روی دست زنان و مردان در حسینیه رضوان خیابان امام خمینی(ره) به خاک سپرده شد.

دیگر ۲۵ ساله فرزند روح الله(ع) که در علمیات کربلای ۵ منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت نوشید نیز راهی شهر امامزاده عبدالله شد تا در تیپ مالک اشتر به خاک سپرده شود.

پایان پیام

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.