با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

خسارت میلیاردی سیل به پل، ابنیه و تأسیسات روستای علی‌آباد نور + فیلم و عکس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / پس از وقوع سیل صبح امروز در روستای علی‌آباد بخش چمستان شهرستان نور و تخریب پل و تأسیسات، معاون عمرانی استاندار مازندران ساعتی قبل از منطقه بازدید کرد.

 

پس از وقوع سیل صبح امروز در روستای علی‌آباد بخش چمستان شهرستان نور، پل ورودی روستا کامل تخریب شد و خسارت فراوان به ابنیه، جاده و تأسیسات وارد آمد.

احمد توکلی معاون امور عمرانی استاندار مازندران، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور و مسؤولان استانی و شهری ساعاتی قبل از تخریب‌های وارد شده به منطقه از نزدیک بازدید کردند.

فرماندار شهرستان نور در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: سیل خروشان که پس از بارش باران شب گذشته و امروز به وقع پوست پل اصلی و ارتباطی روستا علی آباد را کاملا تخریب کرد و ارتباط از منطقه شمال به جنوب این روستا کامل قطع شد.

بیژن پولادی افزود: پس از بروز سیل سیستم آب، برق و گاز منطقه قطع شد و با استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از ابتدای صبح در محل حادثه برق و آب منطقه وصل شد و با تلاش عوامل شرکت گاز در تلاش هستیم تا سوخت گاز در فصل سرد به صورت موقت نصب تا در روزهای آینده اتصال دائمی برقرار شود.

وی تصریح کرد: خسارت سیل در منطقه علی آباد بسیار سنگین است  و رودخانه خروشان از وسط این روستا عبور می‌کند.

فرماندار نور، بیان کرد: در سیل‌های متعدد یک ماه گذشته مناطق مختلفی  در روستاهای چمستان دچار آسیب شدید شد و نتوانستیم از امکانات دولتی خاصی استفاده کنیم هرچند امکانات لازم از سوی خودیاری و پیمانکاران محلی حاصل شد.

وی با قدردانی از پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران و احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، گفت: امیدواریم با اختصاص بودجه از محل‌های مختلف ستاد مدیریت بحران و اعتبارات ملی خسارات ناشی از سیل و بلایای طبیعی در منطقه تاحدی جبران شود.

به گزارش فارس، فیلم پایین مربوط به ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه بوده که نشان از طغیان رودخانه دارد که دقایقی بعد باعث ریزش و تخریب کامل پل ارتباطی شد.

گزارش از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.