با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی در آموزش و پرورش می‌شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی است و جایگاه و مکان آن برای‌ این وزارت‌خانه بسیار ارزشمند است

یوسف نوری در حاشیه سفر یک‌روزه به مازندران شب گذشته در جمع خبرنگاران آملی، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی است و جایگاه و مکان آن برای‌ این وزارت‌خانه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بحث افزایش رشته‌ها در دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نیروی انسانی مطرح است همچنین در پروژه‌ها از نظر زیرساختی مدارس نیز باید بررسی شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از پروژه‌های در حال ساخت و مدارس نیمه‌تمام، تصریح کرد: در این بازدیدها موارد مختلف مطرح شده تا تصمیمات لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه آمل از شهرهای خوشنام در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: سه پروژه نیمه کاره در این شهرستان وجود دارد که ساختمان یک پروژه به دهه ۴۰ بازمی‌گردد و باید کامل ساخته شود همچنین ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه در دست اقدام است و مدرسه ابن سینا تا دهه فجر افتتاح می‎شود.

نوری با بیان اینکه مدرسه انقلاب اسلامی نیز نیاز به یک نمازخانه و زمین چمن دارد که پس از تصمیمات لازم تا دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: مدرسه صفایی هم تا پایان خرداد آینده برای استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در سرعت پروژه‌‎ها رشد بسیار خوبی داشت و از اعتبارات سفر و اعتبارات استانی به خوبی استفاده کرد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.