با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

روابط عمومی قلب تپنده و مغز متفکر یک سازمان است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ رئیس انجمن روابط عمومی ایران در مازندران گفت: روابط عمومی قلب تپنده و مغز متفکر یک سازمان است و اگر این پست اساسی در جایگاه خود نباشد و به وظایف اش آگاهانه عمل نکند ارتباط مردم با سازمان قطع می شود.

سید علی حسینی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در مازندران، در نشست اعضای هیأت رئیسه انجمن روابط عمومی ایران- شعبه مازندران، اظهار کرد: انجمن روابط عمومی در کشورمان بیش از 50 سال قدمت دارد و با اهداف گسترده ای پا به میدان گذاشته است.

با اشاره به اهداف فعالیت هیأت رئیسه انجمن روابط عمومی ایران در مازندران، افزود: امید داریم با نگاه تخصصی به حوزه روابط عمومی و به کارگیری افراد مجرب متخصص در کنار هم بتوانیم آموزش روابط عمومی ها را در دستور کار قرار دهیم تا بازدهی، عملکرد و تأثیرگذاری بیشتر را شاهد باشیم.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در مازندران با بیان اینکه امروزه روابط عمومی در نهادها و دستگاه های مازندران عملکرد بسیار ضعف دارند و رویکرد تخصصی در کارها مشاهده نمی شود، تصریح کرد: پس از بررسی و رصد روابط عمومی ها سعی داریم با به رسالت آموزش خود در کنار مسؤولان جامه عمل بپوشیم تا با نگاه هدفمند عملکرد سازمان ها افزایش یابد.

حسینی با اعلام اینکه مردم در بسیاری از اوقات فکر می کنند که صدای شان توسط مدیران شنیده نمی شود و این مهم اعتراض آنها را به همراه دارد، یادآور شد: روابط عمومی قلب تپنده و مغز متفکر یک سازمان است و اگر این پست اساسی در جایگاه خود نباشد و به وظایف اش آگاهانه عمل نکند ارتباط مردم با سازمان قطع می شود.

وی ادامه داد: قطع ارتباط مردم و سازمان ها باعث بروز عوامل و آسیب های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه می شود.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در مازندران با اعلام اینکه این انجمن در 17 استان کشور فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به 30 هزار سازمان های مردم نهاد در کشور داریم که معتبرترین آن انجمن روابط عمومی ایران است.

حسینی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش، برگزاری همایش و سمینارها برای افزایش سطح روابط عمومی ها در مازندران، گفت: باید در کارهای جمعی، نگاه تیمی و گروهی را ارتقا دهیم و با دیدگاه استانی و مشاهده مازندران به عنوان کلان شهر عادلانه در منطقه ای ورود پیدا کنیم.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.