با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

شرکت 58 هزار ایرانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام اینکه در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف سال گذشته حدود 42 هزار شرکت کننده پس از ثبت نام با هم به رقابت پرداختند، گفت: در سال جاری این عدد به 58 هزار نفر رسیده و با پیشرفت چشمگیری روبرو بود.

حمید مجیدی ‌مهر شب گذشته در آئین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان، اظهار کرد: لازم است در زمینه توجه به چهره های قرآنی که از سرمایه های واقعی و معنوی محسوب می شوند اهتمام ویژه اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقات قرانی رضایت و آرامش معنوی در شرکت کنندگان ایجاد شود، افزود: هر کس که در مسیر قرآن قرار گرفت، ایمن و بیمه خواهد بود و با قرآن گرفتن در مسیر قرآن عزت، مال و آبرو در دو دنیا نصیب آن می شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به افزایش سهمیه چهرهای قرآنی در مازندران برای حضور در مسابقات کشوری، تصریح کرد: با توجه به وجود 31 استان در سطح کشور باید افزایش سهمیه ها در روند برگزاری مسابقات خلل ایجاد نکند.

مجیدی مهر با اشاره به افزایش سهمیه ویژه برای چهره های قرآنی مازندران، گفت: در زمینه داوری مسابقات قرآنی با تمام دقت و نظارت وارد می شویم تا با رعایت عدالت در قرآن حقی از هیچ کس ضایع نشود.

وی با اعلام اینکه در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سال گذشته حدود 42 هزار شرکت کننده پس از ثبت نام با هم به رقابت پرداختند، متذکر شد: در سال جاری این عدد به 58 هزار نفر رسیده است و با پیشرفت چشمگیری روبرو بود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید بر اینکه مسابقات سازمان اوقاف به عنوان مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران و تخصصی ترین رویداد قرآنی قلمداد می شود، خاطرنشان کرد: مسابقات این سازمان همیشه از سطح بالای کیفی، کمی و تخصصی برخوردار خواهد بود که سکوی پرتاب بسیاری از قهرمانان قرآنی در کشورمان است.

مجیدی مهر با بیان اینکه امروزه اگر بسیاری از قاریان در مجالس و محافل داخلی و خارجی در رسانه ملی و بین مردم شناخته شده اند به واسطه کسب رتبه در مسابقات سازمان اوقاف بوده است، گفت: مسابقات بسیار خوب کمی و کیفی را در مازندران شاهد بودیم که چهره های قرآنی شاخص و برجسته در آن به میدان آمدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.